StineMor_2007_ Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 tenkte jeg skulle prøve å spise grøt med masssse kanel etter på... siden jeg har 1 uke igjenn bare hehe.. men er det noen som hr prøvd det?? setter kanel igang noe??
Mor til en stor og en liten Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Har ikke prøvd det selv, men tenker på å prøve det idag. Du kan lese litt om det her: http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/kjerringr_d/r_d_for_sette_i_gang_f_dselen
alines Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Hei Virker ikke på meg ihvertfall... Har spist grøt mange dager, og dunget på med kanel.... Merker absolutt ingenting....
Birgitte82 Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 samme her... spist så mye kanel at jeg nesten blir litt kvalm bare av å tenke på det..hehe;) menmen..det er jo sunt da!!bra for blodsukkeret;)
prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 spist grøt to dager på rad - bare for at det er så godt ) hadde da masse kanel,smør og sukker på men ikke noen forandring hær.. men tror ikke sånne mat-tips hjelper annet enn at man kan bli dårlig i magen av det...
velsignet med to Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg prøvde grøt med masse kanel på, men merket ingenting....
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Etter råd fra en veninne spiste jeg hjemmelaget, fet, rømmegrøt (uten kanel vel og merke, hihi). Gikk meg en tur med rask gange i forkant, kan jeg også nevne. Dagen etter satte det i gang :-) Om det hadde noe med det jeg gjorde å gjøre aner jeg ikke..... Prøv og se :-) Har en mistanke om at en skal være bra moden, og nær fødsel for å kunne påskynde med slike kjerringråd. Men liker du kanel, eller rømmegrøt, så kan du jo prøve? Jeg elsker rømmegrøt........ Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå