Gå til innhold

Noen som kan hjelpe?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg plages så veldig md uren hud etter fødselen.

Har noen noe råd om noe som hjelper?

Har prøvd Basiron og Brevoksyl uten hell, og begynner å bli desperat.

 

Er jo avhengig av sminke for å gå ut, å det er ikke alltid like lett med baby i huset....:P

 

Har noen råd om god sminke som kan dekke over ufysellighetene i mellomtiden, setter jg pris på det óg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du prøvd renseprodukter med teatree olje i? de skal visst fungere utmerka på uren hud:)å bør du ikke ha produkter med mye pudder i, for de tetter porene og gjør bare problemet verre faktisk.. teatree produkter selges på the body shop:)

Skrevet

Jeg har lenge vært plaget med samme problem. Synes renseserien fra Clinique funker bra. Holder iallefall huden sånn noenlunde i sjakk. Ellers har jeg kjøpt I.D mineralpudder - etter at så mange har lovprist det på disse sidene. Og det funker virkelig!! Kjøpte det på e-bay så det ble ikke så dyrt heller. Ca 120kr inkl. porto. Kjøpte tilhørende kost også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...