Gå til innhold

Noen som kan hjelpe?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg plages så veldig md uren hud etter fødselen.

Har noen noe råd om noe som hjelper?

Har prøvd Basiron og Brevoksyl uten hell, og begynner å bli desperat.

 

Er jo avhengig av sminke for å gå ut, å det er ikke alltid like lett med baby i huset....:P

 

Har noen råd om god sminke som kan dekke over ufysellighetene i mellomtiden, setter jg pris på det óg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv oljefri make.up som dekker godt, og pudder utenpå. Ellers er det beste å kutte ut all usunn mat, og drikke bare vann. Dette gjør underverker! Lykke til!

Skrevet

Jeg anbefaler p-pillene Diane - om du går på p-piller da.

Disse er helt fantastiske og jeg har helt ren hud etter å begynt med dem. Disse p-pillene er beregnet på dem som sliter med uren hud.

Skrevet

Jeg ville iallefall ikke hatt på sminke som dekker godt. Porene dine må renses og få lov til å puste.

 

Hilsen forrige anonym

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...