Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg plages så veldig md uren hud etter fødselen. Har noen noe råd om noe som hjelper? Har prøvd Basiron og Brevoksyl uten hell, og begynner å bli desperat. Er jo avhengig av sminke for å gå ut, å det er ikke alltid like lett med baby i huset.... Har noen råd om god sminke som kan dekke over ufysellighetene i mellomtiden, setter jg pris på det óg:)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Prøv oljefri make.up som dekker godt, og pudder utenpå. Ellers er det beste å kutte ut all usunn mat, og drikke bare vann. Dette gjør underverker! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg anbefaler p-pillene Diane - om du går på p-piller da. Disse er helt fantastiske og jeg har helt ren hud etter å begynt med dem. Disse p-pillene er beregnet på dem som sliter med uren hud.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg ville iallefall ikke hatt på sminke som dekker godt. Porene dine må renses og få lov til å puste. Hilsen forrige anonym
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå