Andrebolleiovnen Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Var hos legen tirsdag 25 september, starten av utredning da jeg ikke har klart å bi gravid etter sa i juni 2006. Jeg ventet mens fredag 28 september, noe jeg sa til legen også. Da vi kun har hadt sex 1 gang denne mnd. 15 september. (skriver dagbok jeg vettu:)...) Sa jeg til legen også at det ihvertfall ikke er blitt noe denne mnd. Men hele forrige uke var jeg kvalm og uvell, men trodde dette var influensa som var på vei. Symptomer: Da helgen kom eksploderte puppene mine og det føltes som om jeg hadde fått kirurgisk inngrep, brystvortene var stive og harde og kjentes ut som de var blitt nappet av og sydd på igjen. Klarer faktisk ikke å ligge på magen enda, så vonde er de!! Jeg fikk akutt halsbrann lørdag, søndag og mandag, noe jeg ikke pleier å ha. (faktisk ikke hadt siden sist jeg var gravid), også litt vondt i tennene. Da mensen fremdeles ikke var kommet tirsdag 3 september, fant jeg ut i svima, trøtt og jævlig klokken 06:45 at jeg skulle ta en test for morro skyld. Men hadde ingen forventninger til at den skulle være positiv. Men innen jeg var ferdig å tisse på testen var det et klart kryss og ingen tvil om hva som var skjedd i magen min. Jeg var ENDELIG blitt gravid!!! Etter å ha gått uten prevansjon siden april 2005, ble gravid april 2006 som endte i en sa. Har det ikke skjedd noe siden. I agust prøvde jeg hostesaft kuren, uten hell. Denne mnd hadde jeg bestemt at jeg ikke skulle bli gravid. Og gjett hva som skjedde:) De andre månedene har jeg brukt el test og hadt sex hver gang den har vært positiv, denne gangen trodde jeg ikke at jeg hadde el.... Men når jeg i dag går på terminkalenderen, så kan dere gjette hva befruktningsdatoen ble:) Hehe 15 september, den eneste dagen vi hadde sex i forrige mnd. Jeg fatter ingenting jeg nå. Og håper virkelig at spiren klamrer seg fast nå. Den er sårt ønsket!!! Takker samtidig alle dere andre som har fulgt meg og mange av mine tunge stunder her inne! Dere er supre!! Lykke til alle sammen og massse babystøv sendes over til dere fra oss!! )
Leieboer funnet! Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Gratulerer så mye, og lykke til!! Tar med meg så mye babystøv som jeg klarer å bære :-)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Gratulerer, så fantastisk!!!!!! Det er ekstra kjekt når det klaffer for sliterne:-) Klem
Dotten Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Noe så utrolig flott Ønsker deg masse, masse lykke til, og denne gangen må den lille spiren din klore seg godt fast Gratulerer så masse!!
Andrebolleiovnen Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har bedt den feste sikkerhets utstyret og bli hengende i 9 mnd:) Helt til 10 juni 2008!! Jeg har nå endret nick fra nyefosøk 30 pp til fullklaff!!
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Gratulerer så mye!! Det er deg vel unnt!!!! =)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 gratulerer så masse.. velfortjent lykke til
2prinsesserogbim Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 gratulerer så masse... lykke til videre;o)
Gjest mamma'n til go'gutten Skrevet 4. oktober 2007 #10 Skrevet 4. oktober 2007 åhhhhhhhhhhh. gratulerer så mye!!!!!!!! Dette fortjente du virkelig!! Masse lykke til i svangerskapet, går jo bra med de aller aller fleste, tror det går fint med deg og!
bøbba Skrevet 4. oktober 2007 #11 Skrevet 4. oktober 2007 Gratulerer masse!!! En god julenyhet til familie og venner :-)
Livmor Skrevet 4. oktober 2007 #12 Skrevet 4. oktober 2007 Så fantastisk!!!! Gratulerer i bøtter og spann!! Denne gangen kommer det til å gå bra vettu, kos deg med graviditeten:-)))
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 4. oktober 2007 #13 Skrevet 4. oktober 2007 GRATULERER!!! så utrolig koselig:-) masse lykke til! *misunnelig*
*Bea* & bitteliten Skrevet 4. oktober 2007 #14 Skrevet 4. oktober 2007 Gratulerer!!!! Alltid ekstra morro å høre det når en sliter lykkes Nå må du nyte svangerskapet og den voksende magen!
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #15 Skrevet 4. oktober 2007 Å, kjære vene,foren gla'nyhet! Gratulerer så mye! Det er alltid så kjekt når dere som har prøvd så lenge blir gravid!
dulille junivenn Skrevet 4. oktober 2007 #16 Skrevet 4. oktober 2007 Gratulerer kjempe mye!!!!!!!! For et hærlig innlegg du hadde skrevet! Blir helt rørt her jeg sitter. Lykke til i svangerskapet. Kos deg!
april d. Skrevet 4. oktober 2007 #17 Skrevet 4. oktober 2007 Gratulerer Fullklaff! For en fantastisk historie! Jeg ble skikkelig glad og optimistisk av å lese det, så jeg gleder meg med dere! Det er så rart hvordan kroppen fungerer. Masse lykke til videre! Jeg håper dere får en herlig baby!
gleder.meg Skrevet 4. oktober 2007 #18 Skrevet 4. oktober 2007 Gratulerer!! Fin historie. Nå skal jeg også bare ta det med ro. Er lei av maset. Nyt tiden fremover:)
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 4. oktober 2007 #19 Skrevet 4. oktober 2007 ÅÅÅÅÅÅ gratulerer. Det må jeg si var deilig å høre. Tenk å holdt på i 2,5 år og så lykkes. Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne altså. Det er alltid hyggelig å lese at noen blir gravide her inne. Men det er noe spesielt med de som har strevd over flere år. Lykke til videre og igjen gratulerer så mye :-D
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 4. oktober 2007 #20 Skrevet 4. oktober 2007 Titter inno en tur fra 2. trimester.... GRATULERER!!!! Det syns jeg virkelig var vel fortjent!! Masse lykke til fremover!!! )
løveprinsen <3 Skrevet 4. oktober 2007 #21 Skrevet 4. oktober 2007 Gratulerer så mye. Blir så utrolig glad når jeg ser at de som strever blir gravide. Lykke til:-)
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #22 Skrevet 4. oktober 2007 Gratulerer så mye, og lykke til med spiren :-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. oktober 2007 #23 Skrevet 4. oktober 2007 Ååå så gøy å høre! Gratulerer SÅ mye! Kos deg masse med svangerskapet:)
evius fikk junigutt Skrevet 5. oktober 2007 #24 Skrevet 5. oktober 2007 Så kjempemoro! Det skjer når man aller minst venter det: Jeg ønsker dere masse lykke til, også sees vi på 1.tri. Håper spirene våre klamrer seg godt fast!
Andrebolleiovnen Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #25 Skrevet 5. oktober 2007 Tusen takk til alle som har gratulert meg og min lille:) Jeg var i så utrolig god form da jeg våknet til morgenen i dag, så jeg ble straks litt engstelig... Så jeg måtte ta en ny test igjen i dag, sånn for sikretskyld... er så gøy å se når graviditetsteten funker...hehe Blir så fint kryss. Noe som jeg har letet lenge etter! Så alt virket bra på den ihvertfall:) Jeg følte for litt skjønnhetspleie i dag og dro avsted for å klippe meg og ta litt vare på meg selv. Hva tror dere skjedde da jeg satt i stolen hos frisøren?? Jo da kom kvalmen for fullt igjen.. Måtte smile litt ekstra også. Selv om det er ubehagelig men samtidig synes jeg faktisk det er litt sjarmerende nå. Jeg kan godt være kvalm i 9 måneder, bare babyen min vokser seg stor og sterk inni magen min!! Begynner å få litt mer trøtthet og, ikke kjent det tidligere i uken. Men i går og nå utpå dagen siger det på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå