lenis&bebis Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Hva praktiserer dere? Hvilke meninger har dere rundt dette? Jenta mi vil gjerne sove sammen med oss om natta, jeg vil at hun skal sove i senga si. Dette er ikke alltid like lett.. Mye hyling og skriking. Jeg ammer henne liggende i senga, og etter ammekosen er hun ikke særlig villig til å flytte tilbake til sin seng. Driver og prøver ut et triks jeg så et tips om her inne. "Amme opp" yndlingspleddet og flytte henne tilbake sammen med det. Gikk faktisk fantastisk bra i natt! Håper dette fortsetter!! Mange synes samsoving er en veldig bra ting. Jeg synes også det er deilig å ligge med babyen ved siden av seg, men mener vi koser oss nok på dagen og med ammestundene på natta. Tror det er viktig å ha ei stund der jeg og pappaen kan kjenne varmen fra hverandre og være sammen. Mener det er viktig for forholdet. Jenta mi er forresten 16 dager gammel. Interressant å høre hva andre mener om dette :-)
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 jeg for min del syns ikke det er noe godt å sove sammen med hani det hele tatt...så jeg har fra dag 1 lagt han i sin egen seng..så nå er det vanlig her liksom.. grunnen er for jeg får ikke sove når han ligger med oss...er redd for å rulle oppå han,er redd for sambo skal rulle oppå han,sambo er håpløs å sove sammen med,han er overalt..hehe... og dessuten er senga vår VÅR..om du skjønner...godt å kose med bare sambo... ikke sambo,marcus og meg liksom.. hehe
Kula ;) Viktor & Knøttet Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Gutten vår har sovet i egen seng fra dag 1 for å slippe å venne ham til det senere, jo lenger en venter, jo vanskeligere blir det å venne dem til det tror nå jeg, så jeg ville tatt tilvenningen så fort som mulig. Og om det gikk bra inatt får du bare fortsette med teppet så venner hun seg nok fort til det.
Yrha Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg sov heller ikke noe bra med baby ved siden av meg, så jeg prøvde mest mulig å legge han i vognbagen sin rett ved siden av senga mi. Har sunget til han og gjort legginga til en kosestund, så nå virker det som han blir kjempeglad når jeg legger han nedi der. Smiler og pludrer og koser litt med handa mi til han sovner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå