Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Kjenner dere eggløsningen? Har tatt ut spiralen og skal prøve igjen... Men blir litt usikker her jeg... Før var det en eggløsningkalkulator her inne, men den finner jeg ikke. Noen som vet om noen slike steder?
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Hei! Prøv og se om du får noe ut av denne linken. Skal kunne beregne fruktbare dager i alle fall :-)
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 OOOPS!! Glemte visst selve linken HAHAHA :-P Her er den :http://www.bryllup.dk/index.php?option=com_womancalendar&action=render&josDate=2007-02-23&josMP=27&josML=6
tuppa prøvd lenge Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 det er også eggløsningskalkulator på babyverden! man må gå inn på det som heter før svangerskapet og deretter, når er sjansen for unnfangelse størst. så finner du det der inne.
AO3 Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg kjenner ikke eggløsningen, og er litt misunnelige på dem som gjør det, det må være mye enklere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå