L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Våkna flere ganger i natt av at jeg hadde små vondt. Ved 0600 tida sto jeg opp for det var såpass ubehagelig at jeg trodde jeg måtte på do. Når jeg tørket meg kom det en del blod og jeg gikk å la meg igjen. Har hatt jevnlige tak siden da med 15-20 min mellom rom. Håper inderlig det er noe på gang!!! 7 dager på overtid i dag!!!Blør litt hver gang jeg tørker meg liksom... Noen andre som har hatt tegnblødning? Lang tid før fødselen var ordentlig i gang? :=)
Sussa jan 2016<3 Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Hadde tenningsblødning en mnd før termin, men det va bare en gang.... ingen kynnere,rier som fulgte . Det kan nok virke som det du har e litt mere fødsels relatert... Lykke til-----;0)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2007 ja håper det:) Det gjenstår å se=)
velsignet med to Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Oi så spennende! På tide at det skjer noe hos deg nå Masse lykke til, håper det ikke tar lang tid før du er i fødsel nå
betty74 Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Hadde det litt etter at riene startet, lille snuppa ble født 15 timer senere. Lykke til!!
tobylina Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Lykke til, håper for din del at du er i gang :-)...skjønner at du har ventet og ventet og ventet nå... ;-)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2007 en liten oppdatering:) ser ut som det går fremover dette. riene varer lengre (50 sek) og kommer med 7-11 min mellom rom. NÅ begynner det å gjør litt vondt ja! Håper de kommer hyppigere og holder varigheten:)
Propellmamma til 2 Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 Gratulerer - endelig er det i gang! Lykke til :-)
betty74 Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 Så bra!! Da får du møte lille prinsen i dag eller i morgen!! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå