tosøtesmåttiser Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Har hørt noe om at gravide anbefales å ikke farge håret. Noen som har spurt jordmor??
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 bare tull!!jeg er frisør og jobber 50% enda og det er ingen fare for barnet verken å farge,stripe håret..det eneste er at du burde gjøre det hos frisør for når man er gravid kan fargen av og til bli litt anderledes enn til vanlig pga hormoner:)
tosøtesmåttiser Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2007 Takk for svar! Da gleder jeg meg til frisørtimen om en time:) Regner med det blir vanskeligere å få til sånne ting etter fødselen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå