Gå til innhold

Noen som vet ang. ks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man skal ha et planlagt ks, når er det vanlig at det gjøres? Før termindato, på termindato eller? Det avhenger sikkert av årsaken til ks, men for å "unngå" at det blir en vanlig fødsel utav det vil det vel være mest naturlig noen dager før termindato eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er vanlig 1-2 uker før termin. Har hørt om noen som får 10 dager før eller en uke før.

Skrevet

På Tønsberg er det vanlig fra 7-14 dager før ul termin.. Sist gang hadde jeg ks 12 dager før ul termin og 3 dager etter mens termin. Denne gang skal jeg faktisk prøve meg på 2 dager før ul termin og 7 dager før mens termin.

Skrevet

Jeg går med tvillinger og skal ha planlagt ks 1 uke før termin! Synes selv det er sein, men ikke så mye å gjøre med det. Det er jeg selv som har presset gjennom ks pga. traumatisk fødselsopplevelse tidligere. Men skulle fødselen starte av seg selv får jeg også ks, men de kaller det da ikke planlagt.

Skrevet

Jeg skal ta ks 15 dager før ul termin og 18 dager før mens termin.

Synes det var litt tidlig, men har vært plaget av premature rier i 7 uker. Så nå skal det bli godt å "få han ut" :-)

Skrevet

jeg skal ha keisersnitt i trondheim, de tar det ikke på st.olav lengre så må til orkanger. Å de har bare torsdager de setter opp til keisersnitt. syke greier.. de tar hastekeisersnitt på st.olav. Men i allefall fikk jeg 22nov å har termin 25 nov.. hehe.. så 3 dager før

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...