Smiler Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Vi var på ul i går og der var det en liten gutt. Det er så deilig og få bekreftet at alt så normalt og greit ut. Fikk termin den 08 mars så jeg er 17+6 i dag.Fra før har jeg en nydelig jente på 5 og en liten gutt på 1 år.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Gratulerer! Da har du termin på min bursdag.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå