Saftsuse 84 Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg mistenker å kanskje ha dette etter å ha gått me clam-infeksjon uten å vite d over en lengere tid. Dette er en stund siden... Men jeg tenker en del på dette... Før har jeg blitt gravid på "første sprut", nå har vi prøvd og prøvd uten å lykkes. Hvordan finner man ut om man har tette eggledere? Hva gjøres med det?
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg tror (trodde) at jeg hadde en tett eggleder, siden jeg er operert to ganger på høyre side. Nevnte dette for gynekologen min og han sa at dersom jeg ikke har klart å få barn på ett år (må prøve ett år først) så kan de ta røntgen med kontrast for å se om egglederne er tette. Det vil si at de forsøker spyle kontrastvæske inn i egglederen. Renner kontrastvæsken helt inn mot eggstokken så er det ikke tett. Siden jeg var hos ham rundt EL så kunne han se at EL kom fra den siden som jeg trodde var tett, så jeg ble litt skuffa. Men jeg ble gravid gitt. Mistet etter kort tid, men er likevel litt glad, for da vet jeg at det er i orden. Så ikke fortvil riktig ennå. Hos noen tar det bare litt lenger tid. Jeg fant EL ved å tempe. Lykke til!!!!
Saftsuse 84 Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2007 har 2 barn fra før, og med de tok d ikke tid i d hele tatt... Hvordan kan jeg finne EL ved å tempe?? Jeg har testet med el eggløsningstester, men virker som jeg har eggløsning bare annenhver mnd for de blir så sjelden positive...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå