Go i magen Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 når kan man sette babyen i høystol? Syns det er noe tuvlete med vippestol, og er ikke alltid hun vil sitte på fanget mitt heller.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Og det er jo ganske individuelt! Men vanligvis fra de er ca seks måneder kan de fint sitte en stund i alle fall. Du ser fort om de sliter / synker sammen eller er komfortable med å sitte i stolen sin.
mammasgo`jente Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Spurte hs. Hun sa det var greit i veldig korte perioder under måltider for jenta mi som er 6 mnd. Hun sitter ikke selv. Fikk beskjed om at hun burde ligge på magen etterpå og strekke ut ryggen. Hun sitter med god støtte med puter og tepper rundt seg.
Søtnosmamma Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 ÅÅ! Nå ble jeg glad! Trodde det var leeeenge til hun kunne sitte i stol selv. Hun sitter sånn halvvegs på egenhånd, men jeg trodde det måtte være helt stødige før de kunne settes i stol. Av sted til Ikea etter høystol!
Frk. Vable Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Samme her. Gutten vår er 6 mnd, og jeg må sette ham i en sånn stol når vi spiser middag, ellers blir det ikke middag på oss. Han blir sur hvis vi "går fra han" og han må ligge alene på gulvet. Han sitter heller ikke av seg selv.
mammasgo`jente Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Sånn er det her også. Med en gang jeg runder hjørnet inn til kjøkkenet så sutrer hun.
mammasgo`jente Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 Bare til opplysning så har de oppblåsbare puter til stolrne sine på IKEA, så da får du polstret stolen skikkelig slik at hun sitter stødig og godt!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 De bør hvertfall være så stødig at du slipper å "polstre" de opp. De skal vel egentlig kunne sette seg opp selv før de får sitte mer enn et øyeblihh i stol.
stinelin81-3 smågull Skrevet 5. oktober 2007 #10 Skrevet 5. oktober 2007 Vi har vesla liggendes på kjøkkengulvet ved siden av oss vi:) har fungert greit til nå...men nå gleder jeg meg til hun kan få være mer med under middagen:) Skal kjøpe høystol i slutten av måneden!!jippi!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå