Gå til innhold

stelleveske (samme som skravle)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags stelleveske skal dere ha? Noen som har erfaringer med å bestille på nett? Har vært å tittet på peutinia pickle bottom, de er jo sååå fine...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har faktisk vært så heldig at jeg fikk arve av ei venninne... Baby Bjørn! :)

Skrevet

Petunia veskene er kjempefine, så jeg har bestemt meg for å unne meg en slik :)

 

De selges til ok pris på www.babypetunia.com, jeg tror faktisk de er ganske greie rundt frakt og alt. Har lest endel på et annet forum; www.vogndilla.com og der er det mange som har bestilt fra den nettbutikken.

Jeg kikka på Den Kule Mage som selger disse veskene her i Norge, men de legger veldig på prisen - minst 1000 kr. Hun skulle ta inn den jeg ville ha og så kunne jeg vurdere da om jeg ville kjøpe eller ikke. Så det var jo snilt gjort!

 

De er uansett kjempelekre :)

Skrevet

må en ikke betale masse i toll når en bestiller for over 200 kr??

Skrevet

Jeg tror de merker pakken med "gave", så slipper man å betale toll på den.

Skrevet

Jeg har sett på stelleveske fra Louis Vuitton eller Gucci. Vil legge litt penger i den i og med at jeg til vanlig er veskegal. Når bebisen kommer må jeg jo legge vekk alle favorittveskene mine, og vil derfor ha en kjempekul stelleveske...Kjekt at det er mye fint å velge i...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...