klumpen og gullet Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Hva slags stelleveske skal dere ha? Noen som har erfaringer med å bestille på nett? Har vært å tittet på peutinia pickle bottom, de er jo sååå fine...
Labambie Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Har faktisk vært så heldig at jeg fikk arve av ei venninne... Baby Bjørn!
CB-BabyBoy Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Petunia veskene er kjempefine, så jeg har bestemt meg for å unne meg en slik De selges til ok pris på www.babypetunia.com, jeg tror faktisk de er ganske greie rundt frakt og alt. Har lest endel på et annet forum; www.vogndilla.com og der er det mange som har bestilt fra den nettbutikken. Jeg kikka på Den Kule Mage som selger disse veskene her i Norge, men de legger veldig på prisen - minst 1000 kr. Hun skulle ta inn den jeg ville ha og så kunne jeg vurdere da om jeg ville kjøpe eller ikke. Så det var jo snilt gjort! De er uansett kjempelekre
vannkvinne82 *060208* Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 må en ikke betale masse i toll når en bestiller for over 200 kr??
klumpen og gullet Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg tror de merker pakken med "gave", så slipper man å betale toll på den.
Linn-pinn05.04.08*fødeklar* Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har sett på stelleveske fra Louis Vuitton eller Gucci. Vil legge litt penger i den i og med at jeg til vanlig er veskegal. Når bebisen kommer må jeg jo legge vekk alle favorittveskene mine, og vil derfor ha en kjempekul stelleveske...Kjekt at det er mye fint å velge i...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå