idajenta Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 har ikke hatt mensen siden 26 august nå....håper jeg er gravid, skal teste meg i morgen, neggativ test forrige fredag.... mn har en god del symtomer: tunge bryster, magen har fått en annen form(ifølge min samboer), spiser masse mat.... håper ikke jeg bare innbiler meg ting=) kryss fingrene for meg da jenter=)
Dotten Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Oj. Mener du 26. september??? I hvert fall masse lykke til med testen, og håper du får en posivit test denne gangen Symptomene er tilstedet i hvert fall!!! Skal krysse fingrene jeg!
BabyDior - lykkelig mamma :=) Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 oj - det var lenge siden siste mens... så det er jo positivt. Når jeg var gravid sist, fikk min mage også en annen form og jeg spiste som en gal...he he he ta evt en tur til legen og test der...kan være at du har sen produksjon av hcg. Masse lykke til - skal krysse fingrene.
idajenta Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2007 neij, sist jeg fikk mansen var 26 august=) tihi....bruke å ha gannske u-regelmessig, mn har vert gannske regelmessig det siste året... håper jeg har en liten baby i magen nå.... er i vår 8 pp....
Dotten Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Ok... he, he. Det er jammen lenge siden da ja. Håper det gjemmer seg en liten spire der inne. Masse lykke til, og gjør som BabyDior sier, og ta deg en tur til legen Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå