Gå til innhold

ang OVERTID...........??????

mylittleangel2♥Gravid♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

imorgen er jeg 12 dager ette termin, skal til legen på kontroll. kan jeg bli sendt opp på sykehuset etterpå på overtidskontroll og muligens bli satt igang med engang?ellers evt sjekke om det er noe som i det hele tatt har begynt å bli modent.jeg vil ikke gå over 14 dager. orker ikke mer. kjenner dette stresser meg og vet at det ikke er bra for ungen. jeg har lav hb og er redd for at jeg kanskje må ha blodoverføring etter fødsel, for man mister jo noe blod uansett. noe som vet ca. hvor mye blod man mister gj.snittlig.??? jeg sover dårlig bare av tanken på dette her og det å bli satt igang gruer jeg meg til. uff.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser vi er i samme situasjon :-) Jeg bor i Stavanger og her bestilte de time til overtidsvurdering sist uke da jeg var til kontroll hos jordmor. Så denne uken her jeg ikke vært til kontroll hos jordmor, men var til modningsakupunktur på mandag og ble undersøkt samtidig der.

Dersom det ligger til rette for det og de har tid og ressurser tilgjengelig, blir jeg satt i gang i morgen, ellers kan det være de drøyer over helgen. Puh, slitsomt dette her.....Har egentlig bare resignert de siste dagene og innfunnet meg med at gullet trives godt der han er.

Skrevet

dytter opp denne her litt......****

Skrevet

Tror alt fra 200-700 ml i blodtap er helt normalt og ikke farlig, sjelden man trenger blodoverføring for det. Man er litt slapp noen dager, men med mye drikke og hvile er en fort på bena igjen. Og skulle man trenge blodoverføring er ikke det noen skumle greier, kun til det beste for deg=) Lykke til, håper det skjer noe snart;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...