Gå til innhold

TERMIN I DAG!!! Men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... føler ikke at noe er på gang. Har vært så overbevist om at jeg kom til å føde i september (mye fordi alle rundt meg har sagt at jeg aldri kommer til å gå til termin). Noe jeg angrer veldig på, for ventetiden har vært laaang... Har hatt noen falske alarmer med sterke regelmessige kynnere som har pågått i timesvis, men det har gitt seg hver gang.

I går ble jeg strippet mens jeg var på en sjekk på sykehuset. Hadde veldig sterke kynnere på kvelden, jeg kjente de både i magen, ryggen og underlivet. Men det ga seg før natta :-( Nå sitter jeg her med mensmurringer (har ikke hatt det før) og svaaake kynnere..... og har ikke tro på at denne ungen kommer ut noen gang! (syte syte)

Andre som har hatt effekt av stripping?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo mensmurringer da.... som du ikke har hatt før.

Det kan være begynnelsen på noe.

Skrevet

Jeg ble strippet og da kom den dagen etterpå... Håper det gir litt håp!

Skrevet

Redd for å håpe, har håpet så lenge... :-)

Men er det slik at de ikke stripper hvis man ikke er moden? Jm på sykehuset sa så lite, og jeg visste ikke hva stripping var før hun gjorde det :-)

Skrevet

Tror ikke de stripper før du er moden, nei. Jeg hadde 1 cm åpning da hun strippet meg...

Skrevet

Er ikke stripping vondt?? Høres så ubehagelig ut.

Skrevet

Det var ubehagelig, men ikke vondt. Blødde ingenting.

Skrevet

Etter det jeg husker var det ganske ubehagelig, men ikke sånn "au jeg kommer til å dø" smerter. Jeg blødde en del etterpå, men ikke veldig mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...