Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 For snart 2 mnd siden tok jeg en canesten kur,hadde virkning i en liten periode,men så kom soppen tilbake for ca 2 uker siden. da prøvde jeg pevaryl (?) men selvfølgelig,dag to i denne kuren fikk jeg mensen få det suste etter! fikk da ikke fullført,men det klør så forferdelig! våkner på natta av at jeg klør (sorry detaljer) jeg klør meg tilblods! hva skal jeg gjøre?? så nå har jeg et underliv som ikke er noe særlig å skryte av. kloremerker,sopp,ekkelt,blod,ja full pakke! i tillegg kommer mannen hjem fra sjøen om en uke,vil jo gjerne være klar for litt kos da.. tror jeg signerer anonym nå ja.. hehe
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Er du sikker på at det er sopp da? Og ikke en kjønnsykdom eller allergi? Går ut fra at du er blitt undersøkt av lege. Fikk du da ikke noe på resept? Vaginalpiller må iallefall til.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 ehm.. hadde vel tenkt at den siste kuren skulle fikse.om ikke ville jeg ta turen til legen.. får vel bare gjøre det med en gang da like greit.. kjønnsykdom.. kan det være det? har ikke vært med noen andre,ikke mannen heller..
Sabina og gjengen Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Dra til legen.. Be de sjekke deg SKIKKELIG før de setter deg på medisiner.. Jeg trodde jeg hadde sopp, ingen lege sjekka meg, det føltes som sopp, så ut som sopp, og klødde som f... Dette er 7 mnd siden, de vet fremdeles ikke hva som feiler meg, Annet enn at jeg har fått diagnosen kronisk betennelse. Kronisk fordi det har vart over 3 mnd.. Anagelig fikk jeg betennelse pga masse forskjellig medisiner/kremer osv.. Lykke til:)
Audacious Angel Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg vet hvordan du har det.... jeg får veldig lett sopp infeksjon. Det ble skikkelig ille en gang og dro til legen, hun skrev ut en resept på noen piller som jeg skulle ta i 3 dager. Det gjorde susen. Jeg tror jeg hadde hatt en allergisk reaksjon (får nesten alltid sopp etter samleie.... kjedelig.) Da hun så meg sa hun bare "au, da..." jeg var jo blitt hoven. Dra til legen du!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Tusen takk for svar.. ringer nå jeg.
Sabina og gjengen Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 De tablettene heter Fluconazol:) De er veldif effektive mot sopp.. Kom deg til legen.. Da jeg var på mitt verste var jeg hos en lege, når han så underlivet mitt ble han sjokkert.. Det eneste det kunne sammenlignes med var ei ustekt kjøttkake... Han skrev ut masse bedøvelses krem for at jeg skulle klare meg til soppdrepende virket...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 Var ikke ledig time før om 2 uker. måtte ringe igjen mandag morgen for å få en time da.. nød time.. vil bare bli bra igjen...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 har vært plaget med sopp, men har også forvekslet det med at jeg rett og slett har vært "tørr". Altså når eks jeg har brukt bind, truseinnlegg osv og det rett og slett er blitt FOR tørt. Har også opplevd dette med at truser som blir for trange..,.. og så fant jeg Intim krem ( en fuktighetskrem for underlivet) og fuktighetsgele.... smurte på litt av det når det begynte p klø... og vips så var det borte. Skader neppe å prøve lykke til
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #10 Skrevet 4. oktober 2007 hmm,hvor får jeg tak i slik krem hen? apoteket? har smurt litt med salva til mini,det har lindret litt da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå