Gå til innhold

UMULIG syklus - hjeeelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er inne i min 1pp, så vet at sjansen for å bli gravid kanskje ikke er så stor, men jeg litt forvirret jeg nå. Jeg telte dager sånn at jeg fant ut når jeg hadde EL, satte igang (hehe) og ca fire dager etter det "spottet" jeg litt. Trodde kanskje jeg opplevde festeblødning, så ble kanskje happy og spent. Men neida. Jeg fikk mensen IGJEN, og det no innmari. Med kramper og stråling ned i bena. Dermed var det kun litt over en uke imellom mensen denne gang. Er det noen som har opplevd lignende når de har sluttet på p-piller? Hvordan forholder man seg til en sånn syklus - som lever sitt eget liv - når man vil bli gravid? Hjeeeelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre er det nok noen som opplever tullete syklus den første tiden etter man har sluttet på pillen. Jeg har riktignok ikke erfart det selv, jeg gikk rett inn i normal syklus. MEn har hørt at noen kan slite en stund

Skrevet

Ja jeg har opplevd akkurat det samme når jeg slutta på pillen. Men ca 2 måneder etter ble alt som normalt igjen. Nesten så jeg kan si desverre, siden jeg haaater mensen. Vil ikke ha mensen mere! Blir lei meg hver måned når jeg får det, siden jeg prøver desperat å bli gravid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...