Fru Mo med gutt nummer to! Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Klokka fem i dag tidlig (natt...) klarte jeg ikke vente lenger, jeg bare MÅTTE ta en test! IKM fredag/lørdag men skal bort hele helga og ville ta en test hjemme før jeg dro. Og der lyste et klart kryss mot meg på CB-testen! Måtte selvfølgelig vekke samboeren min, og han kunne sjokkert bekrefte at jeg ikke så syner. Ble ikke mer søvn på oss i natt, og nå sitter jeg her, helt skjelven. Har egentlig masse jobb å gjøre men hvordan skal jeg klare å konsentrere meg om det nå?!!?? Var i vår 3 pp, har ikke hatt så mange symptomer (hverken festeblødning eller ømme bryster) men hatt mens-lignende smerter siden ca 1 uke etter EL og frem til nå, og også fått noen kvalme-bølger de siste dagene. Fortsatt veldig tidlig å glede seg for mye, men nå vet jeg uansett at vi kan bli gravide! Ønsker dere alle lykke til videre, har fulgt litt med her de siste månedene selv om jeg ikke har laget meg noe nick før i dag. Er spesielt imponert over dere som har prøvd lenge og likevel er oppmuntrende og positive til de som blir gravide fort. Ikke gi opp! Jeg krysser fingrene litt ekstra for dere!!
crohna 1+apriljente:) Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Gratulerer så mye!! Hvilken CB test tok du? den digitale?
Fru Mo med gutt nummer to! Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2007 Tror ikke den er digital (stod ikke noe om det på pakka) Er den typen som gir svar inntil 3 dager før IKM. Ble ihvertfall et helt tydelig kryss, ikke noe tvil om det!!
Giinaღ Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Hei hei og takk for veldig fint innlegg. GRATULERER så mye!!! Jeg synes innlegget var interessant. Du har samme symptomer som meg og jeg har ikke testet ennå....uæhhhh!!!! Spennende. Redd tanta som spiller meg et puss, så jeg prøver å ikke gire meg opp for mye. Lykke til i svangerskapet!!!
Fru Mo med gutt nummer to! Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2007 Takk! Føler meg ikke helt "riktig" gravid enda så jeg venter litt med å flytte meg inn til 1.tri. Hold meg oppdatert om hvordan det går! Lykke til!
Ladycaliente Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Oj så bra!!! Gratulerer så kjempe masse..håper frøet holder seg godt fast..Ønsker dere masse lykke til videre i svangerskapet:)
dulille junivenn Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 Gratulerer kjempe mye!!!!!!!!!! Så flott å høre om at dere får det til!! Kos deg masse, og nyt svangerskapet!
april d. Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 Gratulerer Merete! Det er så hyggelig å høre så oppmuntrende historier her inne! Jeg forstår at du fremdeles klyper deg i armen, og du må nok bare fortsette med det en stund, er jeg redd. Mange tar 4-5 tester før de klarer å fatte at de er gravide, så du er ikke alene om det. :-) Jeg håper du får en lykkelig tid fremover nå! Masse lykke til i svangerskapet!
Lillegull og spiren Skrevet 5. oktober 2007 #10 Skrevet 5. oktober 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ....GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE:) Så utroooooooolig heldig du er:) kos deg masse med den lille spiren og den voksende magen:) åååååå det var koselig å høre. Endelig var det deres tur:) håper jeg kommer etter deg snart:) stoooor høst klem fra baas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå