Gå til innhold

Aftenposten i dag....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sendte den til sambo nå. Sendte han jo en annen link i går eller dagen før der, håper han ikke får noia...

Fikk mensen i dag jeg og. Hadde rota litt med pillene på ferien så var bittelitt spent på om den ville dukke opp, men jeg tror faktisk jeg kan hoppe over pilla flere dager i strekk uten at jeg blir gravid. Jeg vet ikke om kroppen lagrer de hormonene jeg får i meg, men det virker litt sånn. Hmmm, lurer på hvor lang tid det tar å få kroppen helt "ren" igjen. Noen som har peiling på slikt?

Skrevet

jeg var å litt spent på om mensen kom... men den gjør jo alltid det.. kom en dag for sent nå da, men det er da så forskjellig hver gang.. noen ganger kommer den jo ikke i det hele tatt... men man er da ikke gravid for det... :/ hehe :P

nei lurer på det der jeg også.. har glemt piller osv jeg å men blir da aldri gravid selvom.. kroppene våres er vel helt hormoniserte med flere år på pilla... skal starte med ny pille nå jeg med mindre hormonier i osv. Loette heter den.. noen med erfaringer på den`? tatt yasmine i flere år nå, å før det trionetta.. sukk... dumme p-piller :P

håper det går raskt når vi slutter på pilla..til man blir "ren" tror det egentlig jeg.. man hører jo om folk som blir gravide med en gang etter de slutter.. så det er kanskje tilfeldig? eller forskjell på folk bare? :)

Skrevet

Mensen min var også en dag forsinka. Håper den blir kortvarig denne gangen. Jeg har hørt at mange blir gravide rett etter pilleslutt så det er faktisk noen som bruker p-piller for å bli gravide... Noe å tenke på... Har også hørt at hvor lenge man går på pilla ikke har noe å si på fruktbarheten til dama, men er litt skeptisk jeg altså.

Skrevet

Nå er det sendt til min kjære!

Jeg fikk mensen i går, så nå står vi meget likt, jenter!

Skrevet

Ha ha, kanskje vi er som sånne damer som bor sammen lenge som får mensen på samme tid etter hvert ;)

Skrevet

haha vi har nok blitt det:P

dumme mensen.. håper den er kort nå ja..

ikke fått noe respons fra min kjære etter at jeg sente linken.. får det nok ikke heller :P

Skrevet

Fin artikkel!! Vet ikke om jeg skal vente litt med å evt sende den til sambo.. HVIS jeg er gravid nå (!!!!!) så er det jo ingen vits i å mase mer...

Hihi.. Jeg venter å mensen snart.. Men jeg håper-håper-håper at den ikke kommer.. ! Har vanligvis noen dager under akkurat en mnd. etter sist gang, og sist var 10. september, så jeg er snart på overtid...! Jei:)

Men den kommer vel..men så klarer jeg ikke å la være å håpe...!! For denne gangen er det jo tross alt noe å håpe på..

Har hatt en liten følelse av at jeg "brygger på noe" der nede siden i går, men det kommer ingen mensen, så kaaanskje? Var jeg ikke litt vel kvalm på sudden i går også? Hm..

(huff..gruer meg, til jeg evt. må resignere..og si at den duste-tanta kom denne mnd også..)

Men, jeg må bare si, jeg mener IKKE å være ovenpå og gni salt i sårene til dere alle... er bare så fryktelig spent...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...