Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 på hvordan det ikke skal bli så ROTETE!!! er rot overalt, hele tiden! klær, leker (etter storesøster på 3 år). Har dere noen lure oppbevaringer osv..
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Kanskje du skal lære dattera di å rydde etter seg? Hun er gammel nok...
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Hun gjør det også, men ikke alltid! hun er ikke i barnehage så det blir mye leking i løpet av dagen.. men jeg lurte mest på lureoppbevaringer da...
mamman te Vetle og Alma Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 jeg bruker lekebokser med lokk, så er det bare å hive ting oppi der i en fei:)
Gjest Ut på tur Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Til jenta på 3 år vil jeg anbefale blanke bokser så hun kan se hva som er i eskene... og så har jo barn i dag enorme mengder leker. kanskje noen kan legges vekk en periode og så bytter du etter en stund og hun får "nye" leker
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Det er viktig å ha en fast plass til absolutt alt - hver minste filleting - og ha den plassen lettest mulig tilgjengelig. Har du f.eks nok oppbevaringsplass til leker i stuen? Kjøp bokser og kasser på IKEA eller Åhlens. Hvis du har liten plass kan du kanskje ha et stuebord som kan åpnes? Kasser i bokhyller eller stereobenker fungerer bra. Kjøpte et kassesystem på skeidar som kan bygges som en hylle. Lær alle i familien hvor ting hører hjemme slik at de kan legge ting på plass etter at det er brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå