Gå til innhold

noen som har noen "lure" ideer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

på hvordan det ikke skal bli så ROTETE!!! er rot overalt, hele tiden! klær, leker (etter storesøster på 3 år). Har dere noen lure oppbevaringer osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du skal lære dattera di å rydde etter seg? Hun er gammel nok...

Skrevet

Hun gjør det også, men ikke alltid! hun er ikke i barnehage så det blir mye leking i løpet av dagen.. men jeg lurte mest på lureoppbevaringer da...:)

Skrevet

jeg bruker lekebokser med lokk, så er det bare å hive ting oppi der i en fei:)

Gjest Ut på tur
Skrevet

Til jenta på 3 år vil jeg anbefale blanke bokser så hun kan se hva som er i eskene... og så har jo barn i dag enorme mengder leker. kanskje noen kan legges vekk en periode og så bytter du etter en stund og hun får "nye" leker :)

Skrevet

Det er viktig å ha en fast plass til absolutt alt - hver minste filleting - og ha den plassen lettest mulig tilgjengelig. Har du f.eks nok oppbevaringsplass til leker i stuen? Kjøp bokser og kasser på IKEA eller Åhlens. Hvis du har liten plass kan du kanskje ha et stuebord som kan åpnes? Kasser i bokhyller eller stereobenker fungerer bra. Kjøpte et kassesystem på skeidar som kan bygges som en hylle. Lær alle i familien hvor ting hører hjemme slik at de kan legge ting på plass etter at det er brukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...