Marit82 Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Hvor kjøper dere stellebordet , og " hvordan skal det være" ? Hvor mye tenker dere å legge i det? Noen plasser på nett de har et rikelig utvalg da, som man kan surfe innom?
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har kjøpt et på jysk... et hvitt et, som er som en kommode, slik at jeg skal ha stellematte oppå. Må ha balje ved siden av da... Kostet 1200,- kr
Linn-pinn05.04.08*fødeklar* Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Vi hadde planer om å kjøpe Stokke sitt stellebord, da jeg synes det er såååå fint og det hadde passet perfekt til sengen vi har kjøpt, som er Stokke Sleepi. Dessverre sliter vi med litt plassmangel, og Stokke stellebordet er nokså plasskrevende. Vi har valgt å ha stellebordet på badet, og da har vi kommet frem til at det må være vegghengt og mulig å klappe igjen. Har sett på utallige stellebord, men utvalget i vegghengte er heller dårlig. Vegga og Brio blir for store og skap-aktige -nesten som et stort møbel. Til slutt endte vi faktisk på IKEA sitt som er vegghengt, mulig å klappe sammen, enkelt og stilrent i design, funksjonelt og glimrende prismessig; bare 595 kr inkl. trekk med hengelommer etc. Det har også kommet bra ut i test.
jiha Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg tror jeg også skal kjøpe jysk sitt. Var veldig enkelt og fint, i tillegg til at du kan legge ungen begge veier på det=) du kan gå på jysk.no og se i tilbudskatalogen. dette koster bare 1200 kr, har surfet mye og synes nesten alle koster rundt 3000, noe som jeg synes er alt for mye=(
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Vi har kjøpt brio sitt, det har stooor plass til alt mulig dill og dall i hyllene. Har bilde av det på profilen, synes jo selv det er veeeldig fint dah..hehh..
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 hva ligger brio stellebordet i pris?? klarer ikke å bestemme meg for hvilket jeg vil ha...
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 Pelin, du har virkelig kjøpt mye fint! Hvor har du kjøpt den babyleketeppet og vognen var også fin hvilken type er det?
Gjest mphs Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 Sist hadde vi en kjøkkenbenkeplate liggende over vaskemaskinen og tørketrommelen med hyller over. Etter vi flyttet til nytt huns kjøpte vi ikea sitt stellebord som er helt greit til vårt bruk og kommer til å bruke det samme nå igjen. Har kommode ved siden av til klærne.
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #10 Skrevet 4. oktober 2007 Vi har funnet en kjempefin kommode på Ikea med 3 store skuffer, som vi skal legge stellematte oppå. )
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #11 Skrevet 4. oktober 2007 Takk.... lommeboken har fått merke dette - begynte handlingen tidlig, og jeg eeelsker å kjøpe baby-stæsj! Den baby-gym`en (hvis det var den du tenkte på) kom sambo hjem med..vi så den først på internett og lette overalt uten hell, men så en dag hadde han tilfeldigvis kommet over den og da måtte han seff. slå til. Vet dessverre ikke hvilken butikk det var i, men det er fisherprice sin, så du kan sikkert bestille den på nett og. Den har også kjempefine lys/lyd effekter (sånn jungel-lyder..) så kan absolutt anbefale den Vognen er Emmaljunga Smart Duo Combi..-07 modell..kostet 5500 tror jeg.
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 5. oktober 2007 #13 Skrevet 5. oktober 2007 Vi var kjempe heldige og arvet sånn til og henge på veggen på badet vi da:-) Det skal skrues fast på veggen og har masse hyller til bleier og kremer og kan slåes opp etter bruk og tar da ikke stor plass;-) Ikke kjempe flott og se på men har vert urolig praktiskt og min datter på to år bruker vi det på enda..så det blir hengende til vi er ferdige med bleie barn og så skal det vekk.. Jeg vet barn og ustyr kan skaffe dem..de har/hadde hvertfall katalog på det;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå