VinterSol+2 Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 hehe, føler meg helt teit, jeg er jo rimelig dreven med data, men akkurat netthandel har jeg gjort lite av (skjedd to ganger) hvorav en av gangene ble resultatet litt rart.. nå har jeg prøvd meg for tredje gang, fra utenlands nettbutikk, for å være sikker på at noe må gå galt.. hehe men altså; jeg handlet altså på cottontailbaby og trykket for "add for shipping" eller noe sånt noe, regna da med at jeg ville få portoen på regninga.. men det gjorde jeg ikke? får jeg den da som postoppkrav, eller er porto med i prisen, eller?! hæ? hadde jo vært greit å vite ca hvor mye jeg betaler til sammen.. hehe
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Det er ulik praksis over alt. Men husk at du må betale toll på varer som har en verdi over 200kr. Så ikke alltid det blir billig å handle utenlands.
pink1254788 Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Betalte du med visa/mastercard? Da pleier det å bli inkudert porto og. Vær obs på at det ofte er ganske dyr frakt fra USA
VinterSol+2 Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2007 neida, holdt meg under tollgrensa! god kurs i forhold til dollar nå! betalte med visa ja... så da er frakt forhåpentlig inkludert i prisen da?
pink1254788 Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Det burde det, har aldri vert borti noe annet, jaffal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå