Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 14 dager til termin.Kjeder meg skikkelig om dagen,da jeg ikke orker gå så mye ut.Sambo er på jobb hver ukedag, men har fri i helgen.1 dag hver helg tilbringer han enten sammen en kompis el. pils med jobben.Nå skal han ut med jobben igjen.Og jeg synes han godt kunne vært hjemme med meg.Vi er jo tross alt to om dette her, selv om jeg bærer det.Eller er jeg ego nå??Er bare så lei! Har vært sykemeldt nesten hele svangerskapet , og har måttet forandre livet mitt drastisk!! Nå er det hans tur..
Amanda- Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 jeg forstår deg veldig godt!! hehe,... gi han beskjed.. snakk med han... hvor langt er du på vei..?
Fløffy Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Har du prøvd å nevne det for han? Kanskje du kan foreslå at dere lager god mat og leier en film eller noe?? Skjønner at du kjeder deg veldig, så du kan kanskje lage litt kos for dere begge to og friste ham til å bli hjemme?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 2 uker til termin.. Han er snill og grei altså.Men det er så kjipt å være alene hjemme en fredags kveld.
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Du har vel kanskje ei venninne som kunne tenke seg å komme over en tur på fredagskvelden? Ikke for at samboeren din ikke skal være hjemme med deg, men det er jo nettopp nå det er "siste" sjanse for ham før det store ansvaret kommer..forstå meg rett
Sussa jan 2016<3 Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 vet ikkje om eg hadde syntes at det va greit at han skal ut på drikking 14 dager før termin, det kan jo skje noe når som helst.... Kansje på tide å prioritere deg og dere som kjærester... No e det jo ikkje lenge til at dokker ikkje lengre e 2 men 3 og ikkje får kose dere alene på lange tider....
Propellmamma til 2 Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 2 uker til termin, da er det lov å være litt ego!! For deg altså, så da synes jeg godt han kan holde seg hjemme og pleie den høygravide :-)
mizza84 Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 hei hvis han er snill og grei som du skriver, så vil han forstå at du også trenger han hjemme inne i mellom det er bare det at mannfolk noen ganger må ha det inn med te skjeer for å si det sånn.. de harjo en helt annen måte å tenke på enn oss jenter du får forklare han at fra nå av så kan dere faktisk bli foreldre når som helst, og at kansje det er best om dere pleier den siste tiden som dere har uten barn skikkelig, for det kan bli lenge til neste gang dere har tid til det. han vil nok forstå om dere setter dere ned og tar en prat skal du se lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå