vi-2 Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Sparker ikke så mye her hos meg, men det er vel kanskje ikke noe å være bekymret for.
~Roskva~ Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Her sparker det mange ganger om dagen, for tida. Spesielt når jeg skal sove, eller sitter i ro foran dataen på jobb. Men her for et par uker sida må babyen ha ligget med bena innover, for da var det ganske lite bevegelse i noen dager. Jeg ble litt bekymret, men bestemte meg for å ta det med ro så lenge jeg kjente litt bevegelse hver dag. Og så tok det seg opp :-)
vi-2 Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2007 Takk for svar :-) Det er jo noen små spark av og til, og noen dager har jeg noen skikkelig spark. Jeg får bare ta det med ro jeg også. Skal begynne på slikt telleskjema fra uke 28, som er på Fredag, får håpe den sparker litt mer da, så jeg ikke må sitte for lenge å vente på de 10 sparkene man skal registrere ned på skjemaet.
Lill,<3Rikke&Patrick<3 Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Her sparker det hver dag,og maaaange ganger om dagen=))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå