Gå til innhold

Noen som lever med en 12 år eldre mann her?? Evt eldre eller ca?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det om man f.eks er 29 og mannen er 41?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det. 14 år mellom oss. 21 og 35. Funker bra her ja. Klart at innimellom merkes det at vi er forskjellige pga alderen, men det er sjelden et problem. Tror det blir rart når han blir pensjonist, da er det jo fortsatt 14 år til jeg blir det! Vi har det veldig fint sammen. :o)

Hvordan det?

Skrevet

Her er det 13 år mellom meg og mannen. Da vi ble sammen var han 40 og jeg 27. Dette har fungert strålende så langt :)) Regner med at det fungerer strålende resten av livet jeg ;))

Skrevet

Her er det 12 år mellom oss, jeg er 23 og han er 35. Det fungerer kjempebra. vi har vært sammen i snart 7 år,

har to barn sammen (på 4 og 1 år. )

en merker det fra tid til annen at vi har litt forskjellige meninger o.l. og det er enkelte diskusjoner av og til, men tror ikke at det finnes forhold hvor begge parter er enige til alle tider.

Var i tvil i begynnelsen hvordan det skulle gå, men jeg er glad at jeg satset på dette forholdet for vi har det så godt sammen. Håper (og vet) at det fortsetter slik:-)

Skrevet

Hei

Her er det tolv år. Det fungerer godt mellom oss, jeg har funnet med verdens flotteste mann! Men det er klart at jeg merker at han er eldre enn meg - det er bare å se på vennene hans, noen har barn i konfimajsonsalder...

Skrevet

Hos oss er det 12 år... jeg født i 83 og han i 71.. Går helt fint det.. Merker det ikke noe særlig.. Jeg holder han ung vettu ;o)

Selvfølgelig kan merke det av og til også... men ikke noe sånn at man henger seg opp i det..

Har vært gift i 2.5 år og har ei jente på 18 mnd sammen:)

Skrevet

Her er rekorden på Dib,he he :=0).D er 15 år mellom meg og sambo og d fungere fint! jeg er 30 og han 45.vi har vært sammen i 3 år! vi er forlovet og har ei datter på nesten 23 mnd (10.10).Faren til de 2 andre barna mine traff jeg da jeg var 19 og han var 32.Altså 13 år.Jeg liker eldre menn:=).

Skrevet

Har sambo som er 10 år eldre. Merkes ikke i det heletatt bortsett fra da vi spiser middag med vennene hans og de begynner å mimre fra ungdomstiden.. hehe..

Skrevet

beklager men jeg vinner :) 16 år mellom meg og samboer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...