Mamma til M07 & M09 Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 å begynne å klø i gommene når han er 8 uker? eller er ned noe annet som plager han? er så voldsom med å putte fingrene i munnen. takker for svar
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Det kan jo selvfølgelig være tenner, men det er sjeldent at de kommer så tidlig. Men tror det er helt normalt å putte fingrene i munnen. Gutten min også hadde fingrene støtt og stadig i munnen på den tiden. Og jo større han ble, jo flere fingre puttet han i munnen=) Tror ikke nødvendigvis at det klør bare fordi at dem putter noe i munnen. Men det er jo babyens måte å bli kjent med omgivelsene på. Alt går jo i munnen etterhvert.. =)
Gjest Ut på tur Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 De kan vel få tenner fra 2 mndr ? min spiser veldig på hendene når hun er sulten på økedager
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Er det ikke runt den tiden de oppdager henne og titter på de og putter det i munnen da???? Har også hørt det er noen som har fått tenner så tidlig også.
mamman te Vetle og Alma Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 jo, det er da de oppdager hendene sine. Dessuten er det helt vanlig at det kan begynne å klø flere mnd før tennene kommer ned. Men både sambo og broren min fikk tenner da de var 2 - 3 mnd
MathildeC Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Snakket med Ammehjelpen, og de sa det er godt mulig aa faa tenner bare fra 1 mnd! Saa det kan jo vaere det. Var ikke det hos meg da.. Tror bare hun liker aa knaske litt paa fingrene, smake litt paa :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå