Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 For ikke å gjøre dette innlegget for komplisert, så begynner jeg fra begynnelsen. Jeg har en venninne som har vært sammen med den samme typen i flere år. Eller skal man si et "på og av" forhold i flere år. For et par år siden var det slutt(igjen) Og min venninne fant trøst hos en annen. Så ble hun sammen med gamletypen. Like etterpå finner hun ut at hun er gravid, og vet rett og slett ikke hvem faren er. Dette sier hun til typen sin og bestiller tile til abort. " jeg vil ikke at du skal ta abort jeg" sier typen hennes da, jeg stiller opp uansett. og de forlover seg faktisk. Han skal stille opp sier han. Selv om det viser seg at barnet ikke er mitt. Da barnet blir født, sier min venninne at før han skriver under papirene som sier han er faren, bør han ta en dna test. Noe han ikke gjør. Men i forrige uke etter at barnet er snart 17 mnd ringer han og sier at han har sendt dna test til USA og han fikk svar fra dem den dagen og den sier at barnet ikke er hans. -Nå var det bare for min venninne å forandre navn på barnet, flytte ut tingene sine og skifte bil- sier han. Hvor ble det av... jeg skal stille opp uansett jeg selv om barnet ikke er mitt. Han viste dette helt fra staren av, da jeg snakket med han i telefonen, så sier han at barnet er ikke lik han, ikke lik den andre fyren hun trøstet seg med, så da MÅ det være flere.... I hele sommer har min venninne og typen hennes vært sammen, de har gjort ting sammen, pusset opp huset sammen og hatt det gøy sammen, og snakket om at de skal flytte sammen til sommeren. Hvordan kan en mann tenke slik og samtidig sende inn dna test bak hennes rygg. Da er man bra KALD. SÅ hva skal man si???? Jeg vet ikke hva jeg kan si og gjøre heller.....
JC:-) Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Dett er nesten skremmende. Har hatt en lik opplevelse selv.. Det som er viktig er nok god gammel konversasjon, det er nok det eneste som hjelper vil jeg tro. Jeg kan forstå frustrasjonen for dem begge.
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 ...og dette blir nok ikke den siste gangen voksne folk leker med et barns liv. Hva har babyen gjort for å fortjene dette da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå