ZamZam Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Da er vi instalert i Afrika... Deilig å få "litt" fri... Hadde seriøst den verste flyturen i mitt liv! nattfly med over 20 barn på som avløste hverandre med å gråte, når alle andre ble stille begynnte jenta som satt bak oss å grine og hun hylskrek fra klokken 02-04, mens mammaen og pappaen sa til henne at nå hadde hun å sove fordi nå var det natt hver femte minutt mer og mer frentisk... Klokken fire klarte hun å vekke min eldste sønn som da tok over og hylte i et kvarter før han bestemte seg for at han ikke skulle sove mer.. Etter det gikk det faktisk bare oppover. Jeg fikk all bagasjen vår, det er faktisk første gang jeg flyr med masse baggasje og får all bagasjen samtilig, det beste er jo at dette skjer i et såkalt u-land.... Jaja, iallefall så blir jeg endelig behandlet som ei dronning av mannen min, eldstemann er et trassmonster,lillegutt fortsatt en engel, hushjelpe/barnevakten er fantastisk( gruer meg allerde til å komme tilbake til virkligheten). Det er deilig å komme hjem til nyvasket hus, nystrøkene klær som går i skapet av seg selv, en liten blid gutt som allerede har spist og har ny ren bleie. Landet i seg selv er ikke så ille som alle hadde fortalt meg, skuffelsen over "venner" er større enn jeg trodde og gleden over ordentlige venner er større enn jeg hadde ventet meg... Eneste skår i gleden er faktisk at ryggen virkelig har slått seg vrang, pluss noen andre små helse problemmre jeg dro med meg fra Frankrike. Håper å komme meg ovenpå igjen om en to-tre måneder, iallefall være såpass at jeg kan begynne å trene igjen... Nå bruker jeg tiden til å lese, surfe litt på nettet,leke litt med barna og la mannen min skjemme meg bort etter noter ( noe som jeg i og for seg har jobbet hardt for...) Takk for all støtten dere har gitt meg gjennom "sommeren fra helvete" og nå er jeg tilbake på nett og på DB, kanskje ikke for godt, men iallefall for av og til... Ha en super FLOTT dag og kos dere masse i kalde Norge så skal vi reise å bade i Rødehavet etterhvert...
Monajenten Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Oiii det var lenge siden sist, Gunda!! Så flott å høre at ting går bedre enn på lenge, det høres ut som om Afrika er spennende og fint:) Jeg blir gjerne med og bader i Rødehavet:) God bedring med ryggen og det andre, det går seg nok til etterhvert. Og det var jammen meg på tide at du ble behandlet bra, du også!! Hvor lenge skal dere bli der? Klem.
trøndermamma Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Bade i rødehavet..ja, det hadde vært noe! *grønn av misunnelse* Godt å høre at alt er blitt bra igjen, og ikke minst, at mannen din virkelig skjemmer deg bort! Det har du virkelig fortjent etter alt slitet du hadde i Frankrike! Nyt det:-) Ønsker dere lykke til i det nye landet, og håper at dere får en fin tid der:-) Stor klem!
ZamZam Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2007 Vi skal være her til juni 2009, helt ærlig så har toppetasjen tatt seg en velfortjent ferie så jeg klarer ikke engang å telle månedene ditt, kanskje det er fordi jeg prøver hardt å fortrenge mye av det som har skjedd i Frankrike i sommer.... Takk takk forøverig til dere begge og det er bare å komme på besøk, husk solkrem og bikini...
Monajenten Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Oi, såpass lenge ja? Så herlig da:) Det er jo ett år og åtte mnd til:) :) Det blir skikkelig godt for dere! Jeg kommer gjerne på besøk, nå vet jeg hvor jeg skal bo om jeg drar en svipptur til Afrika;)
børdi Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 hei guuuuuunda........:-) long time no seen... så kjekt du har det bra,, god bedring med ryggen, og kose deg masse,,,,:-)
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Du imponerer Gunda:) Kose deg masse i Afrika med hele familien samlet. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå