Gå til innhold

Noen som har vært hjemme utover hva permisjonen tilsier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har vært hjemme med barn lenger enn 1år?

Jeg vil gjerne vente med å sende minstemann til barnehagen til han er 1,5år. Det betyr at vi må klare å leve på èn inntekt i 6mnd.

Vi er litt usikre på hvordan dette skal gå. Noen som har erfaring?

Vi er en familie på 4.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal gå hjemme litt lengre.. Jeg må da jobbe litt kveld å helg.... Regner med dt blir tøft men har ikke fått bhg plass og dagmamma viser seg vanskelig å få tak i

Skrevet

Jeg er hjemme et år ekstra. Mannen min tjener ca 550.000 brutto, vi klarer oss.

Vi har kuttet ut luksus, dvs ikke feriereise, lavere utgifter for klær (for oss) osv. Å leve på èn inntekt en stund er en grei anledning å sjekke hvor økonomisk man bruker pengene.

Jeg jobber forresten 20% hjemmefra.

Skrevet

jeg skal gå hjemme et år ekstra... jobber en kveld i uka pluss annenhver helg... slipper utgifter til barnehage, transport til barnehage etc.. pluss kontantstøtta på 3300.

Skrevet

Jeg skal gå hjemme 5mnd uten inntekt nå til våren. Lille er født i juni men som student får jeg bare fødelsstipend til feb/mars. Skal være hjemme til august. Vi er også 4, men det går nokhelt fint fordet. Har en del oppspart i tillegg.

Skrevet

Jeg skal det, men vi har to tette og vil derfor få 2 KS neste år. I tillegg sparer vi både begge barnetrygdene og den ene KS'en vi får i år for å bruke neste år.

Skrevet

jeg har nå vært hjemme i 4 ekstra mnd, vi er en familie på 6. Har jobbet som dagmamma, samt to ettermiddager i uke og annenhver helg. Har gått helt fint.

Skrevet

Jeg har gått hjemme i over 7 år nå! Det var ikke meningen i utgangspunktet, men jeg ville gjort det om igjen og om igjen! Har undervist 6 dager hvert halvår i 2-3 år, men det er så lite at jeg ikke regner med det.

Skrevet

Jeg var hjemme i ett ekstra år, jobbet hver 3. helg bare. Fikk kontantstøtte og barnetrygd i tillegg, og så hadde vi jo mannen min sin lønn. Gikk helt fint det. Er også 4 stk. :o)

Skrevet

Jeg har vært hjemme 2 år utover barselperm. Går kkjempefint om man tenker seg litt om når det gjelder penger.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...