Gå til innhold

Nå blir jeg gal..


Anbefalte innlegg

Skrevet

En mann som er ansatt etter meg, gjør ikke stort mer i jobben enn jeg gjør. Han tjener søren meg 15 tusen mer i måneden!!! Sa du likelønn, prinsessen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontakt tillitsvalgte i bedriften din eller en organisasjon/fagforbund du er medlem i(eller BLI MEDLEM!!) La de ta saken!

Prinessen er i hvert fall helt på bærtur!

Stå på anonym - krev likelønn!!

Skrevet

15000 mer i MÅNEDEN???????? Hvor mye tjener dere i året da?????????????

Skrevet

Jeg får bare utbetalt 20 tusen i mnd, mens han har over 33 tusen utbet...

Skrevet

Har du undersøket om han har fagarbeiderlønn? Fagbrev som er relevant for arbeidet dere gjør? Fagarbeidere får mer i lønn enn ufaglærte arbeidere.

Skrevet

Kanskje han får bedre betalt fordi han kan å regne? 20 + 15 = 35

Skrevet

Rundet opp da :)

Han er fagarbeider, men jeg har tross alt mastergrad innen relevant fagfelt!

Skrevet

Hva man får utbetalt kan jo avhenge av mye da! F.eks lav skatt pga mye gjeld og andre fradrag.

 

Det har vel ikke ikke nødvendigvis så mye å si hvorvidt han "mer enn deg eller ikke". Det kommer vel an på viktigheten av jobben, hvilken utdannelse han har og ikke minst stilling og ansvar!

 

Alle i et firma tjener da ikke likt!

Skrevet

det kan jo såklart være skatten (ikke noe av det andre). men utgjør det da virkelig så mye...?

Skrevet

Er medlem av den klubben jeg også.... Fant ut at en jeg jobber med tjener 100 000,- mer i året enn jeg gjør (kortere utd. enn meg, jobbet ca like lenge)...

Faen, slik er det å være jente i IT-bransjen...

 

... og jeg som må forklare han i minste detalj hvordan ting skal være.

Gleder meg til lønnsforhandlinger etter jeg har funnet ut dette....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...