Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 En mann som er ansatt etter meg, gjør ikke stort mer i jobben enn jeg gjør. Han tjener søren meg 15 tusen mer i måneden!!! Sa du likelønn, prinsessen?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Kontakt tillitsvalgte i bedriften din eller en organisasjon/fagforbund du er medlem i(eller BLI MEDLEM!!) La de ta saken! Prinessen er i hvert fall helt på bærtur! Stå på anonym - krev likelønn!!
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 15000 mer i MÅNEDEN???????? Hvor mye tjener dere i året da?????????????
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg får bare utbetalt 20 tusen i mnd, mens han har over 33 tusen utbet...
catolh Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Har du undersøket om han har fagarbeiderlønn? Fagbrev som er relevant for arbeidet dere gjør? Fagarbeidere får mer i lønn enn ufaglærte arbeidere.
Ikkelektuell Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Kanskje han får bedre betalt fordi han kan å regne? 20 + 15 = 35
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Rundet opp da Han er fagarbeider, men jeg har tross alt mastergrad innen relevant fagfelt!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 Hva man får utbetalt kan jo avhenge av mye da! F.eks lav skatt pga mye gjeld og andre fradrag. Det har vel ikke ikke nødvendigvis så mye å si hvorvidt han "mer enn deg eller ikke". Det kommer vel an på viktigheten av jobben, hvilken utdannelse han har og ikke minst stilling og ansvar! Alle i et firma tjener da ikke likt!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 det kan jo såklart være skatten (ikke noe av det andre). men utgjør det da virkelig så mye...?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #10 Skrevet 4. oktober 2007 Er medlem av den klubben jeg også.... Fant ut at en jeg jobber med tjener 100 000,- mer i året enn jeg gjør (kortere utd. enn meg, jobbet ca like lenge)... Faen, slik er det å være jente i IT-bransjen... ... og jeg som må forklare han i minste detalj hvordan ting skal være. Gleder meg til lønnsforhandlinger etter jeg har funnet ut dette....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå