Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Hehe.. Jaja.. Når ikke min egen samboer husker at jeg har bursdag altså.. hehe... Var det siste jeg sa til han før vi sovnet i går.. Men husket han det i dag.. Nei, da...... :-/ Og jeg skal ikke si noe før etter 12 i kveld heller, om han ikke kommer på det...
Gkm1 Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Hørtes kjent ut... Min glemte det også, men kom på det når noen andre gratulerte meg Han var ikke lite flau da nei
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Kanksje han har en overraskelse på lur?? Får håpe det da;-) ellers blir det vel verst for han. hehe
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2007 Det verste er at jeg faktisk tror han rett og slett har glemt det.... Han er ikk etypen til å komme med overraskelser så.... Og ikke pokker om jeg sier noe før i morgen om han har glemt det.
helt på tampen? Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Da håper jeg du "glemmer" hans også...
Yarn Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Gratulerer med dagen! .. så får vi håpe han kommer på det etter hvert!
håper på fulltreff Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Hehe. Tror det er ganske mange menn som er sånn. Jeg minner min på det til stadighet og synger sang for meg selv når jeg våkner så han skjønner at det er bursdag i huset. Orker ikke bruke bursdagen min til å gå å vente på at han skal huske det. Tror jeg hadde blitt sur av å vente også. GRATULERER MED DAGEN!
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 Gratulerer med dagen Sann he ej hatt det i snart 10 år, å gava, den kjøpe ej sjølv. Vil ej ha nåke so må ej berre det. Han e håplause på å huske sanne ting....
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. oktober 2007 Tusen takk damer. Jo, da, han kom akkurat på det.. Fikk en melding. Men gave må jeg nok pnt bare kjøpe meg selv ja.... :-/
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #10 Skrevet 4. oktober 2007 Bra han huska det då. Fe åne med dej viskortet hass å gå på shopping... Fin gave det
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. oktober 2007 Hehe.. Ja, ikke dumt det..
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #12 Skrevet 4. oktober 2007 Sann ej gjer det her i huset..Både til bursdag og til jul
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 4. oktober 2007 Ja, jeg kjøper også gave til meg selv.. Men syns det blir så teit.. For jeg syns egentli han kan gjøre det... Men må jeg det i år også, skal han få kjøp selv til sin egen også...
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 4. oktober 2007 Tusen takk for det.
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 4. oktober 2007 #16 Skrevet 4. oktober 2007 Godt & høre at andre sine menn er like surrete som min er innimellom ...hehehe...kan det være hormoner?! thihi )
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 4. oktober 2007 #17 Skrevet 4. oktober 2007 Forresten : Grattis meg dagen din i dag )))
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #19 Skrevet 4. oktober 2007 Tusen takk for det damer! Men jeg syns faktisk han kan ta seg bryet med å ordne med gave til meg da.. Et kort han har skrevet selv er nok, bare en liten oppmerksomhet liksom... Hadde i allefall varmet hjertet mitt...
Teltpluggen Skrevet 4. oktober 2007 #20 Skrevet 4. oktober 2007 DET syns jeg også.. Det er jo halve gleden med gaver det. At han har tatt seg litt tid til det i alle fall.
mor.monsen Skrevet 4. oktober 2007 #21 Skrevet 4. oktober 2007 Gratulerer med dagen! Minstekravet på bursdagen må da være blomster??? Ellers hadde jeg tatt visakortet hans å dratt på shopping. Heldigvis huska Thomas på min bursdag i sommer. Jeg fikk mobiltelefon og blomster.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #22 Skrevet 4. oktober 2007 Tusen takk. Minstekravet er at han husker på meg, og gir meg en oppmerksomhet.. Hva det er, er ikke så farlig, bare det er noe som viser at han faktisk har brydd seg.
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #23 Skrevet 4. oktober 2007 Typisk eller hva? Fikk ikke mld en gang jeg på min, han var på jakt selvf., så er vant med at han er borte på bursdagen, og når jeg snakka med han på tlf den dagen så sa han ingenting, selv når jeg til slutt spurte om han ikke skulle gratulere meg med dagen! Argh, er jo vant tild et men en blir litt skuffet for det. "Alle" andre husket det og gratulerte osv, så hvorfor ikke han liksom? I tillegg så presterte han å komme hjem _etter_ at alle gjestene var kommet da vi skulle ha kaffeselskap på søndagen etter bursdagen min. Fikk mye hjelp til å gjøre alt klart da ja! Vel, vel. Greit nok å handle pakke selv, men jeg kjøper alltid pakke til han, personlig, noe han har lyst på eller trenger. Og lager kort sammen med datteren vår osv. Nå er det min tur å glemme han til jul? Nei, det er vel litt smålig... Kan få noen nye sokker... hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå