Mamman til AM&JS Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Vi må bytte bilen våres for den er altfor trang til de 3 barna våres i baksetet.. Ser litt på Saab 9,5 eller Volvo V 70..hmz..er så usikker..blir ikke noe ny bil, men alt over 2000 mod..
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Hei! Har du sjekka Ford S-max? Meget god plass i den - samt at der er 3 separate seter bak, som gjør at du fint får plass til 3 forskjellige barneseter. Godt bagasjerom og stilig utseende, mener nå jeg
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Vi har Ford Mondeo stv, 2002 mod, god plass i den.
Learning to fly Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Vi har Mercedes 200, 2003 modell. Vær obs på att det er forskjell på årsmodellene. Her er det plass til to store barneseter pluss babysete/barnesete. Ungene er nå 5 år, 4 år og 6 mnd. I bagasjerommet slår jeg bare ned vogna (trenger ikke dele den) og setter den inn med kjøreretningen. Har en stor simo bagvogn. Har da hele den andre sida i bagasjerommet til varer, evt kofferter på ferie etc.
boble <3 Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Vi har VW Passat stv, 2003 mod. Måtte kjøpe "ny"bil nå når lille jenta kom. Vi har iallefall god plass i den (vi er fire )
snowstorm73 Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 jeg anbefaler å prøve med alle 3 barneseter. det er nemlig ikke så veldig mange som har plass til det. i bmw 520 til svigerinne er det ikke nok plass, mens min volvo har. du burde sjekke en sånn van-aktig bil, vw sharan, chrysler voyager.
børdi Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 vi har to barn og ford galaxy , 6 seter,.,, kjempefornøyd
Frustrert 5.gangs Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 Vi har wolkswagen sharan 7 seter og er kjempefornøyd. Enkle regulerbare seter på alle plasser. Kjempebil. Kan ta ut seter man ikke har bruk for og heller få mere plass for bagasje.
Mamman til AM&JS Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. oktober 2007 Er Saab 9,5 og Volvo V70 sånn ca like store??
bambi på isen Skrevet 4. oktober 2007 #10 Skrevet 4. oktober 2007 Vi hadde caravelle en stund, men på fastlandet har vi kjøpt oss touran (som vi skal selge igjen), den er det plass til 3 barneseter i, vi har maxi cosi (9-18 kg) i midten så har guttene hver sin pute med rygg på sidene!! Svigers har helt ny avensis stasjons vogn, og der går ikke våre 3 seter i!!
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 4. oktober 2007 #11 Skrevet 4. oktober 2007 Vi har Audi A6. Der er det faktisk mer plass enn akuratt passe, om du skjønner!!??? Ellers er det plass i vw passat og nye opel vectra. Og mersedes 220E, og Audi 200, og Opel zafira.Opel signum. Volvo V70. Hmmm, trur det er det vi har kjørt med 3 barneseter i baksetet.
mamman te Vetle og Alma Skrevet 4. oktober 2007 #12 Skrevet 4. oktober 2007 nei, er ikke volvo større da? Jeg mener det iallefall.. mulig noen er uenig da:) men du kan bare gå inn på hjemmesidene til bilene og sjekke volum:)
bambi på isen Skrevet 4. oktober 2007 #13 Skrevet 4. oktober 2007 Vi hadde leie bil i september i fjor, og vi sleit med å få plass til alle 3 setene i opel zafira, endte med å sette storebror på ekstra setene bak!! Men da hadde vi et acta graco sete med base (basen er forandret nå og tar mindre plass en før), et maxi cosi (9-18 kg) og en pute med rygg!!
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #14 Skrevet 4. oktober 2007 Fant en super test på trygg trafikk som tar opp akkuratt dette her. Skulle bare ønske jeg fant den FØR vi kjøpte bil Vi har en mondeo stv, det går knapt som testen sier. Volvo er større enn saab, det trenger jeg ikke testen for å vite. Volvo er rett å slett en stor bil, skal jeg ha meg neste gang =) Legger ved linken til den testen jeg, nederst på sia der vises et skjema om hvilke biler som er størst =) Lykke til i biljakta =) http://www.tryggtrafikk.no/Norsk/Trafikksikkerhet/Barn_i_bil/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=2726
mamman te Vetle og Alma Skrevet 4. oktober 2007 #15 Skrevet 4. oktober 2007 Vi har en møkkasaab,¨har vørt masssse feil med den, så det skal jeg ALDRI ha mer! Sambo ymter frempå om at vi skal ha saab neste gang også, men det er bare å glemme! Vil ha Volvo jeg også
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 4. oktober 2007 #16 Skrevet 4. oktober 2007 Vi har Volvo og den går med 3 barneseter baki. Men for min del ville jeg nok kjøpt en 7 seter hvis vi hadde 3 barn. Et vennepar av oss har Wolsvageb Tourus i 7 seter. Kosetr nok litt, men deilig å slippe å strekke seg over seter når enn skal feste selen i midten. Nå må de jo sitte lenge i sete også med de nye reglene.
*sola ღ Skrevet 4. oktober 2007 #17 Skrevet 4. oktober 2007 Hehe..Vi har Volvo V70 og har god plass til to store og tre mindre i bilen, pluss barnevogn, kofferter, reiseseng, fiskestenger, bager og alt mulig annet dill og dall når man skal ut på tur. Også ser den bra ut, er Volvo-fan jeg da! Anbefales! ;-)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. oktober 2007 #18 Skrevet 4. oktober 2007 Hørt mye fint om V 70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå