*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Bare lurer på om dere tar det roligere når dere trener rundt IKM? Jeg er redd for at treningen kan hindre en spire i å feste seg, evt at man mister rett før IKM. Sikkert veldig hysterisk nå, men greit å høre hva dere tenker/gjør;)
ida23:) Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Hei du! Jeg er redd for det samme som deg, jeg har blitt anbefalt å leve som vanlig ( jeg jobber som instruktør og trener mye) men om jeg skulle være gravid og oppleve truende abort så skulle jeg roe ned. Tror ikke høypulstrening er det beste da.. sikkert greit og trene litt kondis..vet ikke men det er de savrene jeg har fått... Lykke til...Når har du IKM?
Livmor Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Ja, det gjør jeg. Trening fører jo til bedre blodgjennomstrømning og det må jo bare være fint for en liten spire:-) Kan aldri tenke meg at vanlig trening har noe å si for om egget fester seg eller ikke. Forresten, egget fester seg jo noen dager før ikm, så da må man i så fall kutte treningen en stund før ikm.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2007 Tusen takk for svar jenter! Da trener jeg som vanlig, men tar det litt roligere under kondisjonstreningen så pulsen ikke blir alt for høy. idinha: Jeg har IKM 18. oktober. Hva med deg?
bendis Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Heisann!! Jeg jobber også som instruktør, og trenger vanligvis 1 - 2 ganger daglig. Har fått beskjed av legen om at dette ikke gjør noe, og kan bare fortsette og trene som jeg alltid har gjort. Hun sa også at dersom en har en kropp som er vandt til trening, og ikke presser seg noe spesiellt mer enn vanlig, vil ikke treningen ha noe å si. Men jør også som flere andre her, høder et øye med pulsklokken og lar ikke bli pulsen bli altfor høy. Men det er jammen ikke lett når en blir skikkelig gira ) Stå på girls ;o)
evius fikk junigutt Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har tenkt akkurat det samme som dere, og tatt det mye mer med ro rundt ikm. Men jeg tenkte at denne perioden skulle jeg ta det litt mer med ro, så har gått noen lange turer i stedet for spinning og løping som jeg pleier å drive med. I den siste uka før ikm gikk jeg en lang tur på 5-6 timer i fjellet blant annet (men hadde ikke for høy puls) Tror at det er riktig som bendis sier at treningen ikke skal ha noe å si, men har lest et sted at høy-puls trening ikke er så bra i fht oksygenmetning og blodgjennomstrømningen til en evt spire.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå