Knøttefrøken Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har blitt tipset av en på jobben om dette... hun hadde fått akupunktur og behandling samtidig... fortalte at det var mye "mildere" enn å gå til kiropraktor (som jeg gjør) for leddene da de ikke blir manipulert så sterkt. Noen som har prøvd andre ting mot ryggplager? Jeg sliter til tider med prolaps
endelig nr2 Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har gått mye til manuell terapi og kan absolutt anbefale det! Har ikke vært til det når jeg har ært gravid men mye ellers. Det er mye bedre behandling en fysioterapi, på et vis en kombinasjon av fysioterapi og kiropraktikk, som går på de dype musklene. Jeg kan ikke egentlig så mye om det, men det funka for meg! Lykke til!
Kitty75 Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har også god erfaring med manuell terapi. Det jeg liker er at behandleren kan tilpasse behandlingen alt etter hvilke plager du har (massasje, manipulering, øvelser), og at de har fokus på få behandlinger og egen hjelp gjennom øvelser og trening.
En, snart to :) Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Annbefaler det veldig! Har reddet meg mang en gang. Manuell terapi er mildere da de bruker varmebehandling, massasje og manipulering. Du kan jo forsøke det og sammenligne siden du allerede har kiropraktor erfaring. Lykke til!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har også bare positivt å si om manuell terapi!! Både i og utenfor svangerskap. Det skader deg ihvertfall ikke å prøve?!
Dessa ღENDELIGღ Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg var sikker på at jeg hadde fått bekkenløsning tidligere i svangerskapet.. Men etter å ha fått helt enkle øvelser av en manuellterapeut, så er jeg helt fin igjen... Anbefaler det veldig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå