trying og kaisa elisebet Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Har så vondt, og så ligge nurket mitt og spenner rett oppi "knipo".. Nokon som veit noko som hjelper????
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 drikk mye vann gå på do og trykk så fort du kjenner du må på do så du ikke får helt forstoppelse
Kitty75 Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Kan være luft smerter. Da kan det hjelpe å ligge på magen (hvis det fortsatt går) eller bevege seg (bøye seg eller gå en tur). Jeg merker også at mage og fordøyelse ikke er helt som vanlig.... Skal visst hjelpe med mye vann, masse fiber (grovt brød og grønnsaker) og mosjon. Og som som hun andre skriver, ikke utsette å gå på do når du må.
nungo Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 En spiseskje med linfrø i f.eks. forkostbalndingen eller litt biola daglig - det gjør susen! Bare husk å drikk rikelig med vann!
vannkvinne82 *060208* Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 biola funker bra! ellers får jeg mageknip av druer... men det kan være individuelt da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå