mammaen til G & A Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Og vil aller helst ha salt lakris!!! Hvorfor kan de ikke lage det her ogsaa?
Northernlights Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Jaaa! Jeg og vil ha!! Vi kan jo lage en RØD fane,og gå i tog i Washington DC????!! SALT LICORICE NOW!! ENOUGH SUGAR.GIVE US SAAAAAAAAALT!
Northernlights Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 http://www.littledutchgirl.com/catalog/index.php?cPath=22_51 Oi!!!! Gjett om det skal bestilles!!!!!!!!!!!!!!!!!
mayaya Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Fnis. Forrige gang vi resite over, så hadde vi med en diiger pose saltlakris, som ble servert utpå kvelden i et bryllup. Hahaa, så mange laange ansikter, da :-p Reiste vel med noen kilo i løpet av den tiden mannen bodde i Tyskland også :-)
Northernlights Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Hehe,jeg har sluttet å dele saltlakrisen min med amerikanere! De tror det er luregodt! Nå skjemmes jeg....forresten,nei. Det gjør jeg ikke!! Jeg har nemlig bestilt saltlakris for 30 dollar.... Hysj...ikke si det til gubben....... hhhhhhhhhhhyssssssssssj.... ;o)
mayaya Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 *fnis* vi kan jo starte en direktelinje mellom trondheim og n k til neste år da... med saltlakris og tjaaaa... is??? i bytte? hahaha
Northernlights Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Null ansvar for smeltet is, så sier jeg JA! ;o) Nå roper dusjen og senga på meg. Tenker starte et nytt liv i morgen. Først må jeg ta den prøven...og så skal jeg få fikset rotet i huset når jeg kommer hjem. I dag har jeg tullet bort hele dagen. Var hos neurokirurg med gubben i dag,og de skal sende han til Duke snart. Men det vet du sikkert ikke hva er...(digert sykehus her) Håper de hjelper han der iallefall. Natta!!
mayaya Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 Kan jo hende jeg får smaken på noe ikke-smeltbart innen jeg drar herfra :-p Her har vi ikke kommet til middagen enda... Men god natt til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå