Gå til innhold

Collett og nan bruker plis se hit...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som bytta fra nan til collett pga ekstremt mye gulping? Og hjalp det evt?Og Er det sant at collett gir fete barn?

Dere som bruker collett, blander dere for hele dagen?! Vet man ikke kan gjøre det med nan! men på pakken til collett står det jo at man skal gjøre det. Og der kan man jo blande rett i kokende vann! med nan må man avkjøle til ca 40 grader

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg byttet fra nan til collet p.g.a mye gulping, men byttet fort tilbake da collet resulterte i at guttongen spydde istede...

Skrevet

hvorfor i alle dager kan man ikke lage dagsforbruk av nan?gjorde nå jeg med begge mine gutter

Skrevet

jeg byttet fra nan til collet pga gulping og det gikk kjempefint. han sluttet å gulpe med en gang. han fulgte kurven sin hele veien, og ble ikke fet i det hele tatt. han fulgte kurven sin akkurat som alle andre.

vi pleide å blande for et døgn om gangen, hver kveld, veldig kjekt. og så er det visst noe med at collett kan blandes ut i kokende vann, mens nan må blandes ut i 40 grader om jeg ikke tar helt feil?mange som har reagert på det og sagt at man dreper næringen i melken, men jeg fulgte det som sto på pakken jeg og han hadde det så fint så.

mme skal hverfall holde i 24 timer.

Skrevet

Tror jeg fikk anbefalt collet på nyfødtposten, da minste ble født. Har bare brukt det til alle 3.

Skrevet

Æ brukte collett til mi jenta hele tiden(ho fikk kun mme) og ho gulpet nesten ikkje. Begynte å bruke collett fordi det va det de brukte på sykehuset. Mye lettere å blande collet for et helt døgn, sånn målmessig.

Æ blanda også alltid melkepulveret rett i kokende varmt vann...aldri problem med det.

Men hvem i all verden som sier at collett gir fete barn?? Verste æ har hørt!!

Skrevet

jeg brukte nan til min første. Å blanda da til hele dagen jeg-innimellom. Å det gikk bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...