Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Er så stolt av denne karen.. http://www.nordlys.no/skrablikk/article3035050.ece
adelia*termin 18/10* Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Det der står det respekt av:)
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2007 Så absolutt.. Vet så inderlig godt hva han har gått gjennom... Nå er livet bare herlig for han og familien... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå