amidala, en til? <3 Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Hei hei.. Lenge siden jeg har vært her igjen nå.. Masse å gjøre om dagen kan man si.. Men det jeg lurte på, er når dere er enten i storbyen eller amfi-borg.. Treffer dere noen gang på andre m tvillingvogner?? Og m tvillinger i?? Tror jeg har opplevd det kun 1 gang, jeg, på ett år.. Og Sarpsborg er jo ikke så veeeldig stort,....OG så vet jeg om totalt 5 par, inkl meg selv, og dere her..m tvillinger... og så skal man aldri kunne klare å møte på noen.. hmmm. Tenkte, kanskje om noen er intressert, hadde det jo vært mulig å prøve å ha såkallt "tvilling-date".... Tenk dere, på ev "la bag" på storbyen, 3-4 jenter m tvillingvogner.... he he. Er vel ikke plass.. Men det hadde vært ille artig å treffe andre m tvillinger her i distriktet!! bare å si i fra!! Katrine
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 hei du.. møter på tvillinger i vogn hele tiden jeg føler jeg..har to venner som har tvillinger (4mnd og 8mnd) i fredrikstad...vennine i halden har tvillinger(6mnd)... det er vel de nærmeste sarpsborg..==) men jeg ser mange med tvillinger ja..hehe..men treff for oss på en cafe ol,det går bare ikke..hehe ..sorry..men bertene mine er virkelig ikke glad i å ligge i vogna sånn på senter osv..så det passer ikke for oss..hvis vi kan sette oss på gulvet å sånne ting så er det perfekt..=)=)
sarp m/ Niklas og Marius. Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Hei. Syntes heller ikke jeg møter så mange med tvillinger. Men er heller ikke så veldig mye rundt på senter så det har kanskje noe med det å gjøre. Hadde jo være artig å møtes men gutta her er heller ikke så veldig tolmodig i vongna om det skal stå rolig. Men hadde kanskje tenkt til å prøve meg på åpen barnehage en dag, kanskje det kunne vært noe?? Ellers ha en god helg alle sammen.
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 ja,eller rett å slett hvert hjemme hos noen av oss..=)=) god helg ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå