Gå til innhold

Alle særpinger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei..

Lenge siden jeg har vært her igjen nå.. Masse å gjøre om dagen kan man si..

Men det jeg lurte på, er når dere er enten i storbyen eller amfi-borg.. Treffer dere noen gang på andre m tvillingvogner?? Og m tvillinger i?? Tror jeg har opplevd det kun 1 gang, jeg, på ett år.. Og Sarpsborg er jo ikke så veeeldig stort,....OG så vet jeg om totalt 5 par, inkl meg selv, og dere her..m tvillinger... og så skal man aldri kunne klare å møte på noen.. hmmm.

Tenkte, kanskje om noen er intressert, hadde det jo vært mulig å prøve å ha såkallt "tvilling-date".... Tenk dere, på ev "la bag" på storbyen, 3-4 jenter m tvillingvogner.... he he. Er vel ikke plass.. Men det hadde vært ille artig å treffe andre m tvillinger her i distriktet!!

bare å si i fra!!

Katrine

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du..

møter på tvillinger i vogn hele tiden jeg føler jeg..har to venner som har tvillinger (4mnd og 8mnd) i fredrikstad...vennine i halden har tvillinger(6mnd)... det er vel de nærmeste sarpsborg..==)

men jeg ser mange med tvillinger ja..hehe..men treff for oss på en cafe ol,det går bare ikke..hehe ..sorry..men bertene mine er virkelig ikke glad i å ligge i vogna sånn på senter osv..så det passer ikke for oss..hvis vi kan sette oss på gulvet å sånne ting så er det perfekt..=)=)

Skrevet

Hei.

Syntes heller ikke jeg møter så mange med tvillinger. Men er heller ikke så veldig mye rundt på senter så det har kanskje noe med det å gjøre.

Hadde jo være artig å møtes men gutta her er heller ikke så veldig tolmodig i vongna om det skal stå rolig.

Men hadde kanskje tenkt til å prøve meg på åpen barnehage en dag, kanskje det kunne vært noe??

Ellers ha en god helg alle sammen.

Skrevet

ja,eller rett å slett hvert hjemme hos noen av oss..=)=)

god helg ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...