Gå til innhold

uff, sipper og griner hele dagen jeg... (bare litt tankespinn)

Anbefalte innlegg

Skrevet

disse hormonene... vet ikke hvorfor jeg er lei meg engang, er bare aaaaltfor mye på en gang...

griner når jeg tenker tilbake på eksen min (en jævel av en fyr), griner fordi jeg har dårlig samvittighet... han ligger på sykehus etter en bilulykke, og jeg tar meg selv i å tenke "tilpass for deg". og så får jeg dårlig samvittighet. selv om han har gjort alle de fæle tingene han har gjort mot meg, bør jeg da ikke tenke slike fæle tanker! griner fordi jeg aldri for sove, griner fordi jeg av og til blir irritert på Anniken når hun aldri slutter å gråte, griner fordi jeg har dårlig samvittighet ovenfor sambo... griner fordi vi ikke er orentlig kjærester lenger. griner fordi jeg ikke fikk tid til å lage middag, ikke har tørka støv på en uke og fordi skittentøyskurven når til taket...

griner fordi ammingen ikke virker og istad når jeg pumpet fikk jeg bare ut 5ml tilsammen... griner hver gang jeg ser noe _LITT_ rørende på tv, griner av idol, griner av jordmødrene, griner bare jeg får en melding av mamma... herregud, jeg kommer vel til å stryke med av vannmangel snart...

griner bare jeg ser på Anniken fordi jeg er så glad i henne... uff, hvor lenge skal dette holde på da? trodde baby blues var de første dagene etter fødselen, ikke 4 uker etterpå!!!

jaja, godt å få det nedskrevet ihvertfall...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsfølelsen er satt igang ser jeg.. Slik var det for meg også, særlig etter jeg fikk eldste..

Skrevet

oj!

ja, der må jeg si hormonene jobber godt, ja :)

vel, trøst deg med du er ikke den første, og heller ikke den siste. de fleste av oss har vært der. men vi har alltid noe å grine over da! jeg gråt nå, for bare et kvarter siden!

så sliten å trøtt, la mini kl halv 8, å nå har jeg gitt opp, så sto heller opp. gått en million gang inn med sutt, så foten min er slutta å virke. har stappa ned litt paracet nå, å håper den virker snart, føler meg lam i halve kroppen. så mini ligg bare på gulvet i pysjen her å leker, har ikke gidda å slå på lys engang!!!

men det er jo så godt å gråte da :)

Skrevet

Ikke for å være ekkel, men sånn holdt jeg på ihvertfall i et halvt år sist. Hadde ikke så mye hormonras under svangerskapet, så jeg tror det samlet seg opp til etter fødselen. Klarte ikke å slutte å grine heller. Begynte å grine fordi folk var så snille å komme og besøke meg på sykehushotellet også, jeg. Herregud... :oD

Det er faktisk helt normalt. Du har så mye som du har lyst å få gjort, men har så lite energi pga lite søvn og det at du har fått en baby som krever sort sett all din tid. Livet ditt er snudd opp ned, og det tar tid før du venner deg til det. Snart klarer du å se på rotet og tenke at du skal ta det seinere, og du kommer ikke til å ha problemer med at det flyter rundt deg. Du må bare gi litt f#¤n :o)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...