kua kalva,drektig igjen Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 lillesøstra min kom på besøk,å ba meg se på en profil på nettby. på filene der ser jeg barebarnet til naboen som er å rir på min shetlandsponni ute på beite uten hjel eller lov i det hele tatt. det er snakk om en ponni som ikke fyller 2 før i desember å jenta som rir er 10 år,hun har mast hele sommeren om å få ri henne,men fått nei til svar,å jeg har forklart hvorfor hun ikke får ri henne. alikavell har hun gått inn på beite til 2 fremmede hester å ridd på den yngste,som har fått skde på grunn av det. jeg kunne ikke skjønne hvorfor ponnien min har ryggproblmer i en alder av under 2 år,min lille har så vidt fått sitte på henne å da max i 5 minutter å hun veier bare 10 kg. nå er alt satt på vent med ponnien på grunn av skaden hun har fått. ringte jenta som først nektet men tilsto til slutt å hun ble sur på meg???? jeg snakket rolig til henne å forklarte situasjonen. så ringte jeg foreldrene hennes å jeg fikk hakeslep,det var så vidt de reagerte,de sa bare "åja har hun det? det viste jeg ikke?" jeg kommer til å ringe dyrelegen i morgen å sende regningen til foreldrene hennes. ååå er sååå sinna!!!
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Noen må jo ha tatt bildet av henne på ryggen til ponnien... Huff....håper ponnien din blir bedre etterhvert. Synes synd på den (
Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 ja send regninga! hun må jo respektere det, men at foreldrene gir blaffen er for ille!!!!
kua kalva,drektig igjen Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2007 ja,det var 0 reaksjon
kua kalva,drektig igjen Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2007 har forresten lagret bildene
babyprincess Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Er det muuuulig!!!!!! Foreldrene burde i hvertfall reagert litt annerledes... de burde tilbudt seg å ta lege regning ++++++ Fy søren, frekke folk!!!!! Blææææææææ
Tigermor. Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Fy søren!! Stakkars lille ponnien din, den kan jo i værste fall være skadet for livet! Ikke bare fysisk kan hun ha påført ponnien skader, men også psykisk, siden ponnien ikke er vant til en rytter som sitter oppå ryggen og gir kommandoer =( Helt forkastelig at foreldrene ikke reagerer, snakk om 0 respekt for andres verdier og eiendom!!
kua kalva,drektig igjen Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. oktober 2007 ja,en av grunnene til at jeg kjøpte en så ung ponni var fordi vi ville innri den selv,så vi viste alt som er blittt gjort å at treningene ikke starter for tidlig. er rasende på de
Kvitrebekk Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 Uff, stakkars ponnien. Håper det går bra med den. Dårlig reaksjon fra foreldrene. Send absolutt regningen til dem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå