Gå til innhold

Jeg hadde verdens mest forferdelige drøm!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drømte at jeg var gravid utenfor livmoren....i leggen faktisk...

Og søsteren min var tilfeldigvis også gravid i leggen samtidig.

Det var helt fantastisk og svangerskapet gikk bra. Jeg kunne se den lille babyen snu seg der inne og på babyen til søsteren min kunne man se det lille øret som lå inntil huden på leggen hennes.

Plutselig en dag, det var i uke 29/30, så fikk jeg et sår nede ved ankelen som utviklet seg til et lite hull. Jeg ringte fødselslegen som da kom hjem til meg. Jeg gledet meg SÅ masse til å få se den lille babyen min!

Legen tok en skalpell og skjærte et snitt oppover leggen så babyen kunne komme ut.

Med en gang babyen var ute merket jeg at noe var galt. Babyen skrek ikke og legen ba meg stille om å gå og hente håndkler. Jeg hentet en haug med håndkler som jeg slang til legen. Legen la håndkledene på gulvet og holdt babyen min over. Det rant væske fra babyen og håndkledene ble våte. Jeg vet ikke om det var fostervann eller vann fra inni babyen, men det som var ille var at babyen ikke hadde noe ansikt. Den var død og hadde bare bakhode, akkurat som forerste delen av kraniet var borte og man så inn på hjernen dens. Når legen holdt babyen over håndkledene datt hjernen ut..

Senere den dagen kom hele familien på besøk. De var så fælt å se søsteren min gå der, fortsatt gravid. Og mamma som skulle vise fram leggen min til alle så alle kunne se på såret mitt. Hun viste meg fram som om jeg var en sirkusartist...

Vet ikke hvorfor jeg skrev denne drømmen her, men det er den værste drømmen jeg kan huske. Den kommer til å sitte fast i hjernen min lenge..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rart m sånne drømmer altså, de sitter i...

Da jeg var gravid drømte jeg at snuppa var født, og at vi var på besøk. Jeg lot babyen ligge i stuen mens jeg var i et annet rom. Plutselig kom jeg på at jeg hadde glemt hun der, og at hun sikkert var sulten. Da jeg kom inn i stuen var hun plutselig en gullfisk i en bolle. Der og da var dette heeeeelt naturlig, og jeg gav hun mat...

Drømte også flere ganger at hun ble født for tidlig fordi jeg ville d...blant annet fordi jeg ønsket å gå m vanlige klær igjen, så da gikk jeg rundt m babyen i en liten eske istedet...og så angret jeg på at jeg hadde bedt om å få henne ut så tidlig..hun hadde d jo ikke bra inni den bittelille esken...

Huff og huff...

Nå etter hun er født har jeg flere ganger drømt at jeg har glemt henne igjen steder og sånn...like fælt å bråvåkne hver gang...Da må jeg bort i sengen og se at hun er der og sover søtt altså...

Skrevet

Rart hva man drømmer ja.

Når jeg var gravid så drømte jeg at jeg hadde fått en jente. Men så hadde jeg så lyst på røyk, og alle vet jo at man ikke skal røyke når man har barn. Løsningen ble at jeg skøyt den lille jenta i hodet mens hun satt i bilstolen i bilen. Så dyttet jeg bilen ut i en elv før jeg tente opp en røyk og ringte politiet for å fortelle hva nevøen til samboeren min hadde gjort...

Skrevet

Men den egentlige grunnen til at jeg la ut dette innelegget var at jeg føler at det var så ekte, så jeg sørger nesten over den babyen som ikke levde... Føler at jeg har "mistet et barn"-light.

Er ikke det litt rart?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...