Lykkeliten og jeg Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Var på sykehuset idag for å sette i spiral, ble for tøft å gå opp i stolen på 6-ukers kontrollen, pga fødselen. Nå lurer jeg på om det var for tøft for meg nå også. Kom meg opp i stolen og fikk satt den inn (etter en stund), men nå er jeg helt på bærtur...
Lykkeliten og jeg Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2007 Ganske. Endte med hastesnitt etter 37 timer. da mistet de hjertelyden og jeg ble kastet opp i en seng og løpt av gårde med og rett i narkose..
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Huff.... Hørtes voldsomt ut... Sender deg en stor trøsteklem<3
Lykkeliten og jeg Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2007 Takk for det Tror jeg skal gå og prøve å sove litt... Hvis ikke det går så blir det vel til å rusle ned og sette meg foran dataen igjen..
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 God natt og sov godt da:o)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Høres ut som et katastrofesnitt, og ikke hastesnitt...har du sett denne tråden på småtroll? http://www.dinbaby.com/forum/thread/10537829 Har du fått snakka med noen om dette? Dessverre er det en del som opplever en traumatisk fødsel og som ikke får noe tilbud som samtale. Det er ikke så gunstig, for tankene etterpå kan være mange og vanskelige å takle. Er sikkert noen her inne som vet hvem du skal kontakte ang dette! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå