PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Hey! Hvilken drømmemann?? Hva har jeg gått glipp av?? he he...
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 oh jess... selvom det tok litt tid..men du vet...bedre seint enn aldri:p *lurer på hva jeg får til middag imorgen*
varg veum Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2007 har du ikke hørt om kjellottobjarne? hihi
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 hihi...har du ikke fulgt med i timen PrincessEleanor???
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 nei har ikke d Hjelp, jeg føler meg utenfor, såra og vonbroten!!!! hahaha
varg veum Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2007 du kan jo ikke akkurat få middag hvæææær dag da!!!
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 jeg beklager såå meget princess...kan du tilgi meg?? men kjellottobjarne er en steike flott kar...wiiiii;) by the way frid som har funnet navn til han..han heter noe heeeeelt annet..haha..men hun lider av forskjellige forståelsesgener..så er ikke så lett for henne stakkar....
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 å?? jo det kan jeg vel...hvorfor skulle jeg ikke få middag vær dag?? men blir jo ikke mer middag før i des da...blæh...jaja...satser på tiden går fort...
varg veum Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. oktober 2007 søren ikke min feil at du finner mannebein med navn som er uuumulige å huske... helt ærlig så husker jeg ikke hva han heter på ordentlig no heller..... *rødme* meneeh ottoen va det du som kom med.. men når jeg tenker meg om så er han jo oppdatert til kjekk-bjarne...haha
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #11 Skrevet 3. oktober 2007 skal jeg finne meg en knut da..sånn at du husker det?? hadde vel ikke husket det heller du..hadde vel kalt han leif eller noe:p skal ikke nevne navnet hans her..vi kaller han kjekk-bjarne..passer bra det;) hihi;) otto er nesten noe av navnet hans..haha..ihvertfall begynner med samme bokstav:p
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 3. oktober 2007 #12 Skrevet 3. oktober 2007 tilgir deg jeg vettu!! så bra da! Samma hvilket navn han har vel, bare han er flott?? Mamma pleier å kalle meg Pernille, Malene eller Matilde, så jeg er vant m mange navn...og jeg heter jo ingen av de navnene...hahaha... Hvor traff du dette mannebeinet som kan lage mat da???
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #13 Skrevet 3. oktober 2007 *puse lettet ut* bra du tilgir;) hehe..ja de navnene er jo gråååådig likt ditt virkelige navn..men du blir nå kalt et jentenavn da..mamma kaller meg nils..haha.. traff han på en fest tidlig i sommer;) men han jobber og bor i oslo..er jo sååå typisk vet du...men håper han vender nesen hjemover om ikke lenge..kan jo håpe...han er her fra øyen;)
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #14 Skrevet 4. oktober 2007 fikk middag idag og jeg..og kake...slå den du:p
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #15 Skrevet 4. oktober 2007 var det ikke du som laga kaka?????? skryter du på deg eller???
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #16 Skrevet 4. oktober 2007 jeg har da virkelig aldri sagt at det var jeg som lagte kaken idag....
varg veum Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #17 Skrevet 4. oktober 2007 steike vil du bytte han i doug?? vis han noen gang sku laget en kake...hadde han spist den opp selv...haha
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #18 Skrevet 4. oktober 2007 ler meg ihjel...ser han for meg...baker som svetter renner..også eter han den sjøl..hoho...gud...*ler* men du vet jo hvor godt jeg liker doug..hehe..
varg veum Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #19 Skrevet 4. oktober 2007 haha ser han for meg jeg også--- men får nok aldri se han bake... men han trives på kjøkkenet da... *både i og utenfor kjøleskapet* ja har kjellottobjarne noen doug egenskaper også eller? hihi
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #20 Skrevet 4. oktober 2007 husker han er veldig glad i sild i makrell;) den glemmer jeg aldri..hehe;) men du skal aldri si aldri...under kan faktisk skje!!!!! så bare vent...en dag så får du servert nybakt kake:p hmmm...er ikke helt sikker..hehe...hmmm....han deler maten han har da...er er jo ikke mye doug der...;
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå