Gå til innhold

slutt å drikke vin..


Anbefalte innlegg

Skrevet

En kvinne gikk nedover gaten da hun oppdaget en spesielt skitten og shabby hjemløs kvinne som tigget om penger til mat. Kvinnen tok pengeboken sin ut av lommen, tok ut en femtilapp og spurte:

 

- "Hvis jeg gir deg pengene, ville du kjøpe vin i stedet for mat?”

 

- "Nei, jeg sluttet å drikke for mange år siden” sa den hjemløse.

 

- "Vil du bruke pengene på shopping i stedet for mat?"

 

- "Nei, jeg bruker ikke tid på shopping. Jeg må bruke all min energi på å holde meg i live"

 

- "Vil du bruke pengene i en skjønnhetssalong i stedet for på mat?" fortsatte kvinnen.

 

- "Er du gal!" svarte den hjemløse kvinnen. "Jeg har ikke vært hos frisør på mer enn 20 år!”

 

- "Vel, jeg kommer ikke til å gi deg pengene. I stedet for skal jeg ta deg med ut på middag sammen med min mann og meg i kveld."

 

Den hjemløse kvinne var sjokkert! ”Vil ikke mannen din bli rasende på deg for å gjøre det?! Jeg vet at jeg er skitten og jeg lukter sikkert ganske ekkelt."

 

 

 

Kvinnen sa: "Det er helt greit. Det er viktig for ham å se hvordan en kvinne ser ut når hun har sluttet med shopping, frisørtimer og vin."

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor var den tidligere idag når jeg prøvde å overtale til frisør og spadag? =P haha!

Skrevet

Hehe..sorry,skal huske det til neste gang;)

Skrevet

hehe...tøff var den for det! skulle jo nesten tro det var en vestkants sosietets dame som havna på østkanten i oslo jo:P

Skrevet

Hehe.. Jaja.. Sånn kan det også gjøres.. :)

Skrevet

Hihihiiiiiiiiiii!!!!!!!!

 

Denne skal min mann få lese!!

Skrevet

Hihi den er sendt på mail til samboeren ;)

Skrevet

Haahahaha!:D Denne skal sambo lese!:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...