*betty*spaghetti* Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Fikk sjokk i går på butikken:S Det er jo ikke jul nå,....
* 5 om dagen * Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 det samme tenkte jeg da jeg så de i butikken idag...men, gud å gode de var...hehe...ja, kjøpte en pose, og den er borte vekk :-)))))
Kondis som en murstein Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Kommer vel til samme tid hvert år? Og vi er like sjokkerte hvert år, hehe... ;o)
miapia Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Den var ny.... julemarsipanen kommer aldri til jul, den kommer på høsten hvert år... ikke noe å bli sjokka over :-) Men det står vel likevel om det i avisene snart... eller vi får intervju med "sjokka" kunder på matbutikken i nyhetene... agurknytt!
Beama Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Jepp.. like tidlig som alltid;) Men jeg nekter å kjøpe sånt før Desember er her (evt. advent)=)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Ja... det er oktober nå, vettu! snart kommer også julepynten opp! hihi!
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 hehe, jobber i dagligvare butikk og kundene er like sjokka HVERT år :-P personlig synes jeg de iallefall kunne vente til midten av november med å selge den (selvom den er ille god:-)
mammaen til G & A Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 Buhuuu, naa vil jeg ha marsipan ogsaa!!!
mayaya Skrevet 4. oktober 2007 #10 Skrevet 4. oktober 2007 1 oktober er offisiell startdato for salg av julemarsipan. Same procedure as EVERY year, ja....
MikroMidas Skrevet 4. oktober 2007 #11 Skrevet 4. oktober 2007 ENDELIG!!! he he... Jeg og ei til på jobben har gått og venta. Vi er helfrelste marsipanelskere, og to ganger i året er det sånn: "har'n kommet enda?", "nei, ha'kke sett'n"... Ingen skjønner hva vi prater om - bare vi. Og ingen forstår oss. Nå ble jeg glad!!! Spiller ingen rolle om det ikke er jul enda så lenge man elsker julemarsipan - he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå