Moyra Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Er i uke 36 og hodet har festet seg. Har hatt veldig mensmurring de siste dagene ,og var ganske ille i natt. Hadde nettopp sex med samb, og det var litt ubehagelig, for det kjentes ut som jeg hadde menssmerter mesns vi holdt på. Da vi var ferdige hadde han masse blod på seg. Jeg satte meg på do og tisset, og ut kom det blod med klumper.. Har fortsatt mensmurringer. Er dette noe å urolige seg for?
TPM m/baby i magen Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Du bør ringe føden med en gang. Dte skal man alltid gjøre ved blødning. Sikkert ikke noe farlig, men de får ta stilling til om de vil sjekke deg eller ikke. Kan jo være fødselen er i gang også.
Mamma til snart 4 Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 du kan jo ringe føden å forklare. . men det er normalt å blø i slutten, slimhinnene er så skjøre og etter sex kan dette oppstå.var selv på føden i dag å spurte om dette, jeg beg å blø etter kontroll, men det var ingenting å bry seg om, ikke noe farlig;) men er du urolig for dette så ring å spør;)
4blir5 ¤KS 02.07.09¤ Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Enig, ring føden ikke verdt å ta noen sjanser. Lykke til:)
Moyra Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2007 Var på do igjen nå, og det var bare blodvann på papiret når jeg tørket meg. Ser ut som det kanskje gir seg... Kvier meg for å ringe føden, for hun som satt der sist jeg ringte var skikkelig ufin, og jeg føltemeg skikkelig elendig etter å ha snakket med hun.. Tenkte jeg skulle se det ann til i morgen så jeg kan ringe JM, eller er det dumt?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Ikke meningen å være krass, jeg som skrev siste svar. Men enten er det fødsel på gang ellers er det noe galt!! Vær så snill å ring! Hilsen en som ventet og mistet!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 hvis du klarer å finne ro med det og vente til i morgen så gjør du det... MEN hadde det vært meg så hadde jeg ringt føden uansett og ortalt de hva som har skjedd og spurt om du kan reise til din jm i morgen eller om de vil ha deg på kontroll.... Syns du skal ringe..
mamma til s@lma Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 Å nei, nei, du MÅ IKKE LA VÆRE Å RINGE PÅ GRUNN AV UFIN JM !!!! Ring dem nå, ikke vent lenge, de er der for deg, og ikke det motsatte. Du vet jo ikke en gang om det blir samme person som tar telefon... Ta ingen sjanser og ring føden og få denne blødningen skjekket !!!!!
Athravil Skrevet 3. oktober 2007 #10 Skrevet 3. oktober 2007 Siden du hadde klumper må jo blodet ha hatt tid til å koagulere, dermed er det ikke nødvendigvis skjøre slimhinner under sex som er eneste årsak. Du bør virkelig ringe føden! Snakket med jm selv i dag, og fikk beskjed om å glemme "ufine" kommentarer fra folk på føden (i mitt tilfelle gynekolog) for man var ikke hysterisk om man følte noe kunne være galt. Det var mye bedre å sjekke en gang for mye enn for lite i et svangerskap.
Minigull07/11 Skrevet 4. oktober 2007 #12 Skrevet 4. oktober 2007 Moyra: Håper virkelig du har ringt føden! Drit i hun ufine svenske JM!!! Tenker på deg!! Lykke til...
Moyra Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 4. oktober 2007 He he.. takk takk Minigull Ringte føden i dag, og fikk snakke med en kjempesøt dame.. Skal ta turen på Ahus etterpå for å sjekke Takk for alle svar
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #14 Skrevet 4. oktober 2007 har du vart på føden enda? i så fall vad sa de?
Moyra Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg ringte føden i dag da jeg stod opp og fikk beskjed om å ta turen til en sjekk i løpet av dagen. Dro opp noen timer senere og tok både utvendig UL og innvendig UL.. Alt stod bare bra til med den lille Får håpe jeg slipper å ta turen flere ganger nå, før fødsel..
mizza84 Skrevet 4. oktober 2007 #16 Skrevet 4. oktober 2007 ring føden med en gang! vet om fler dette har skjedd med, og de har måtte dratt på sykehuset.. kan hende morkaken din har løsnet eller at du har modnet og noe er på gang.. begge disse jeg snakker om fødet for tidlig.. ho ene i uke 30 og ho andre i uke 34.. så ring føden for sikkerhetenskyld da.. lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå