Karomamma Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg må skjerpe meg for ikke å le høyt når hun synger "Fotball er suter, mål ette mål..." Knyttneven i været ved ordet MÅL... Jeg kan ikke teksten helt selv, men vi begynte å synge den etter beste evne i går. I ettermiddag sang vi "Jeg gikk en tur på stien" og det siste jeg hørte fra rommet der før hun sovnet var "ko ko". He he, nydelig altså Og til slutt må jeg fortelle om vår lille private Beat for Beat på barnerommet. Det funker sånn at Karosnuppa sitter med den store barnesangboka på fanget, slår opp på en vilkårlig side og så må jeg synge den sangen som står der. En kosestund kan inneholde alt fra "Deilig er jorden" via "Blåbærturen" til "Kjære Gud jeg har det godt". Vi koser oss veldig da, må dere tro!
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Åhhh så koselig da :0) Her i huset kjøpte jeg barnas musikk barnehage og jeg og vesla på 4 år synger fra full hals . De er deilige de små :0)
Karomamma Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2007 Ja, de CDene er kjempefine!! VI har fått dem i presang av snille onkel til Karosnuppa. Rim og regler er litt kjedelig synes hun, men det endrer seg nok når hun blir litt større enn nå. Snart 2 1/2. Sangene går rett hjem
Plutseliten :) Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Herlig..så utrolig skjønn )) Særlig med de manglende bokstavene....Og ikke det minste rart at dere koser dere ved leggetid Gleder meg masse til minstemann er klar for å høre og synge.Foreløpig er det han som ler av mamman når jeg seriøst synger kvelden lister seg på tå for han om kvelden...han humrer og ler og prøver desperat å stappe smokken i munnen min. Og enda verre...når jeg synger alle killebukkene på haugen sprang...da rister han på hodet,og holder lille hånden sin foran munnen min Hmmmm...også jeg som har sunget i kor i alle år? Og har tyggis i munnen Digger forresten den Kavli reklamen.....med han lille rockegutten...that"s the way..aha aha ))
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Plutseliten det minna meg stort om mannen min.Da førstemann var rundt året skulle han synge natta vise til guttungen. idefixmannen kom kjempe betutta ut fra soverommet, jeg lurte på hva som hadde skjedd. Joda, guttumgem på 1 år hadde holdt på å le seg i hel...Siden har gubben nekta å synge :0) Jeg har da en jente i prinsesse stadiet, jeg sang Tre små tamburer til henne en dag,jeg huska ikke all tekst.Da fikk jeg KLAR beskjed om å lære meg teksta så hun kunne få lære den..så det må jeg se å få gjort ;0)
Trollmora Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Ja de er morsomme når de ikke kan alle ordene, men synger med av full hals ) I en lang periode her i vår var det Mikkel Rev som gikk hele dagen. Ikke hele da, men en blanding av vers en og to. I vinter var det bæ bæ lille lam og tilslutt var det den eneste sangen jeg selv klarte å komme på når jeg skulle synge. Ble helt fastlåst i de strofene, det tikket og gikk inni hodet på bussen og overalt! Eldstemann har hele det siste året vært en ihuga fan av Marius Müller med Den du veit! Full pepper på anlegget i den store stua og begge to i vill rock på stuegulvet, gjerne iført solbriller:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå