Gå til innhold

Natta Karomamma og dere andre natteravner:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal jeg inn og smyge meg ned ved siden av klattismannen og klattisbabyen min:-) Det er deilig det......selv om hun har laaaaange ben som stikker mamman i siden om natten. Men sukk.......tiden flyr jo så altfor fort og vi koser oss så med lille rosa i midten:-)

Sove godt alle sammen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Natta sjøl!! Det er så koselig å sitte her og lese det dere har tenkt og skrevet i det siste, klarer ikke å rive meg løs. Men skal legge meg snart altså :)

Sov godt! Eller som Karosnuppa sier til meg (uten v...) Soj godt, lille lille jenn!!!

Skrevet

Jeg synes Karosnuppa er søt, så jeg sier som henne... *smiler*

Soj godt alle alle jennel!!!

Skrevet

God natt til dere alle. Vi har ingen barn i senga lenger, men en som prøver seg... "lalla i mamma si seng?" hvor han svarer etterpå "Næææææheeeei"

Skrevet

Natta ja, nå er batteriet på PCen tomt også :)

Skrevet

God natt,sove godt :))

Lillegutt sover fortsatt inne hos oss....selv om han har fint eget rom...som bare samler støv og blir vasket hver uke..det er det rommet blir brukt til.

Klarer bare ikke å flytte han inn/ut :))

Og gjør det jeg kan når jeg legger meg med å bråke bare bittelitt...kanskje han våkner og må ligge sammen med mamman sin... ?

Men har en liten B-baby med verdens beste sovehjerte,som blir løftet over sånn i 9 tiden :)

Skrevet

Natta alle sammen :0) Jeg må vel dra gubben ut av hjemme kontoret for han har funnet Everybody loves Raymond som han kan laste ned ;0) Slik går det når kjerringa ber om Greys :0))

Nattinatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...